“İki VAR kararını geri al Fenerbahçe lige havlu atmıştı”
Sivasspor deplasmanında son dakika penaltısı ile şampiyonluk yarışında kritik 2 puan kaybeden Fenerbahçe, verilen karara isyan etti
24.04.2024 17:36:00
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





"Ben başkan olduğum sürece Fenerbahçe'yi şampiyon yapmayacaklar, bu kadar olay neden bizim başımıza geliyor" diyerek isyan eden sarı-lacivertli kulübün başkanı Ali Koç, Sivasspor maçından sonra sessizliğe büründü.
Süper Lig'deki maçları yabancı hakemlerin yönetmesini savunan ve Sivasspor karşılaşmasında yabancı VAR hakeminin verdiği penaltı kararıyla şampiyonluk yarışında 2 puan kaybeden başkan Ali Koç'un yönetimindeki Fenerbahçe, artık ipleri ezeli rakibi Galatasaray'a kaptırdı.
Sezon başından bu yana geçen süreci değerlendiren eski futbolcu ve Türkiye Profesyonel Futbolcular Derneği Başkanı Saffet Akyüz, Fenerbahçe'nin birçok stratejik hata yaptığını söyledi.
Süper Lig'deki maçları yabancı hakemlerin yönetmesini savunan ve Sivasspor karşılaşmasında yabancı VAR hakeminin verdiği penaltı kararıyla şampiyonluk yarışında 2 puan kaybeden başkan Ali Koç'un yönetimindeki Fenerbahçe, artık ipleri ezeli rakibi Galatasaray'a kaptırdı.
Sezon başından bu yana geçen süreci değerlendiren eski futbolcu ve Türkiye Profesyonel Futbolcular Derneği Başkanı Saffet Akyüz, Fenerbahçe'nin birçok stratejik hata yaptığını söyledi.















































































