"İnşallah şampiyonluk nasip olur"
Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, camianın desteği olmasıydı, bugün bu noktaya gelemeyeceklerini belirterek, "22 Mayıs'ta hakemin son düdüğüyle inşallah şampiyonluk nasip olur" dedi
07.01.2022 16:50:00





Trabzonspor Olağan Divan Genel Kurulu, Hamamzade İhsanbey Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. Mevcut Divan Başkanı Ali Sürmen tek listeyle seçimlere girdi. Genel kurula Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Hacıkerimoğlu, Trabzonspor eski başkanı Ahmet Celal Ataman, yöneticiler ve divan kurulu üyeleri katıldı.
Yapılan konuşmaların ardından söz alan Trabzonspor Divan Kurulu Başkanı Ali Sürmen, bazı yorumcuların bordo-mavililerin 37 yıl sonra şampiyonluğa oynadığı sözlerine katılmadığını belirterek, "Bizim daha 10 yıl oldu şampiyonluğu alalı. 2010-11 unuttunuz mu' 37 yıl sonra değil, 10 yıl sonra inşallah 8. şampiyonluğa gidiyoruz" ifadelerini kullandı.
Yapılan konuşmaların ardından söz alan Trabzonspor Divan Kurulu Başkanı Ali Sürmen, bazı yorumcuların bordo-mavililerin 37 yıl sonra şampiyonluğa oynadığı sözlerine katılmadığını belirterek, "Bizim daha 10 yıl oldu şampiyonluğu alalı. 2010-11 unuttunuz mu' 37 yıl sonra değil, 10 yıl sonra inşallah 8. şampiyonluğa gidiyoruz" ifadelerini kullandı.


















































































