İşte 1. Lig'in kart raporu
Spor Toto 1. Lig'in normal sezonunu Pendikspor, kırmızı kart görmeden tamamladı. 2022-2023 sezonunda hakemler bin 334 sarı ve 80 kırmızı kart gösterdi
22.05.2023 11:30:00 / Güncelleme: 22.05.2023 12:23:24





Spor Toto 1. Lig'de normal sezon tamamlanırken, 3. sırada yer alarak play-off finaline kalan Pendikspor, hiç kırmızı kart görmedi ve en centilmen ekip olarak ön plana çıktı.
2022-2023 sezonunda hakemler bin 334 sarı ve 80 kırmızı kart gösterdi. Ligde hafta başına 2,1 kırmızı ile 35,1 sarı kart ortalamaları oluştu. Hakemler; Sakaryaspor-Altaş Denizlispor maçında 11, Göztepe-Çaykur Rizespor, Yılport Samsunspor-Çaykur Rizespor, Yılport Samsunspor-Manisa FK, Çaykur Rizespor-Altınordu ve Bodrumspor-Pendikspor karşılaşmasında onar kez sarı kartlarına başvurdu.
Sakaryaspor-Yılport Samsunspor maçında üç kırmızı kartın gösterildiği ligde 13 müsabakada hakemler ikişer kez kırmızı kartını çıkardı.
2022-2023 sezonunda hakemler bin 334 sarı ve 80 kırmızı kart gösterdi. Ligde hafta başına 2,1 kırmızı ile 35,1 sarı kart ortalamaları oluştu. Hakemler; Sakaryaspor-Altaş Denizlispor maçında 11, Göztepe-Çaykur Rizespor, Yılport Samsunspor-Çaykur Rizespor, Yılport Samsunspor-Manisa FK, Çaykur Rizespor-Altınordu ve Bodrumspor-Pendikspor karşılaşmasında onar kez sarı kartlarına başvurdu.
Sakaryaspor-Yılport Samsunspor maçında üç kırmızı kartın gösterildiği ligde 13 müsabakada hakemler ikişer kez kırmızı kartını çıkardı.











































































































