Kartal araya moralli girmek amacında
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Fatih Karagümrük'ü deplasmanda 1-0 mağlup eden Beşiktaş'ta yüzler gülüyor. Siyah-beyazlılar 15 hafta sonra üst üste kazandı
19.01.2022 13:20:00





Karagümrük deplasmanından Batshuayi'nin penaltı golüyle 1-0 galip ayrılan ve puanını 35 yapan Beşiktaş'ta alınan 3 puan yüzleri güldürdü.
Geçtiğimiz hafta iç sahada Gaziantep FK'yı yine Batshuayi'nin golüyle 1-0 yenen ve üst üste 2. galibiyetini alan Beşiktaş, tam 15 hafta sonra üst üste kazanmanın sevincini yaşadı. Sezonun 3. haftasında Karagümrük karşısında alınan galibiyetin ardından Yeni Malatyaspor ve Antalyaspor'u yenerek 3 maçlık seri yakalayan siyah-beyazlılar, bu tarihten sonra oynadığı karşılaşmalarda istikrarsız bir grafik çizmiş ve üst üste kazanmayı unutmuştu.
Tam 8 deplasman mücadelesinde kazanamayan ve bu periyotta 5 yenilgi, 3 beraberlik alan Beşiktaş, Karagümrük'ü deplasmanda yenerek 122 gün sonra dış sahada kazanmayı başardı.
Geçtiğimiz hafta iç sahada Gaziantep FK'yı yine Batshuayi'nin golüyle 1-0 yenen ve üst üste 2. galibiyetini alan Beşiktaş, tam 15 hafta sonra üst üste kazanmanın sevincini yaşadı. Sezonun 3. haftasında Karagümrük karşısında alınan galibiyetin ardından Yeni Malatyaspor ve Antalyaspor'u yenerek 3 maçlık seri yakalayan siyah-beyazlılar, bu tarihten sonra oynadığı karşılaşmalarda istikrarsız bir grafik çizmiş ve üst üste kazanmayı unutmuştu.
Tam 8 deplasman mücadelesinde kazanamayan ve bu periyotta 5 yenilgi, 3 beraberlik alan Beşiktaş, Karagümrük'ü deplasmanda yenerek 122 gün sonra dış sahada kazanmayı başardı.














































































