Kenan'ın sözlerine tepki: İyi de 5 yemiştiniz!
Milli futbolcumuz Kenan Yıldız, ABD maçı öncesinde ev sahibi ülkeyle ilgili, "Galatasaray deplasmanından da hatırlıyorum... Büyük taraftarların önünde oynamaya alışkınım" ifadelerini kullandı. Bu sözlere sosyal medyada büyük tepki geldi
26.06.2026 12:02:00
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Bilindiği üzere Dünya Kupası'na grup aşamasında veda ettik. ABD mücadelesi sadece prestij maçı olacak. Mücadele öncesinde konuşan Kenan Yıldız'ın kullandığı ifadeler arasında bir bölüm dikkat çekti: "Galatasaray deplasmanından da hatırlıyorum... Büyük taraftarların önünde oynamaya alışkınım."
UMARIZ BİZİ BEŞLEMEZLER!
Kenan'ın bahsettiği karşılaşmada Galatasaray, Juventus'u 5-2 mağlup etmişti. Sosyal medyada, "Unuttuysan hatırlatalım Kenan... O maçta 5 yemiştiniz. ABD de 5'lemez umarım! Galatasaray örneği veriyorsun da o taraftar önünde 5 gol yemiştiniz. Kenan o maçta hiçbir şey oynamamıştın" tarzında yorumlar yapıldı.
PEK HAZIRLIKLI DURMUYORDUNUZ
Kullanıcılar ayrıca, "5 yeriz mi diyorsun yani! O maçta Ali Sami Yen'de pek de ortama hazırlıklı gibi durmuyordunuz... Ev sahibi taraftarın önünde oynayacağın bir maçla ilgili verilebilecek en kötü örnek! Galatasaray'ı yenseydiniz güzel konuştun derdim. Fark yediniz Kenan!" ifadelerini de kullandı.
UMARIZ BİZİ BEŞLEMEZLER!
Kenan'ın bahsettiği karşılaşmada Galatasaray, Juventus'u 5-2 mağlup etmişti. Sosyal medyada, "Unuttuysan hatırlatalım Kenan... O maçta 5 yemiştiniz. ABD de 5'lemez umarım! Galatasaray örneği veriyorsun da o taraftar önünde 5 gol yemiştiniz. Kenan o maçta hiçbir şey oynamamıştın" tarzında yorumlar yapıldı.
PEK HAZIRLIKLI DURMUYORDUNUZ
Kullanıcılar ayrıca, "5 yeriz mi diyorsun yani! O maçta Ali Sami Yen'de pek de ortama hazırlıklı gibi durmuyordunuz... Ev sahibi taraftarın önünde oynayacağın bir maçla ilgili verilebilecek en kötü örnek! Galatasaray'ı yenseydiniz güzel konuştun derdim. Fark yediniz Kenan!" ifadelerini de kullandı.











































































