Koca’dan Beşiktaş’a güvence
MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Süper Lig'de yarın deplasmanda Adana Demirspor, 18 Ocak'ta Ziraat Türkiye Kupası'nda sahalarında Beşiktaş ile oynayacakları maçları hasarsız atlatacaklarına inandığını söyledi
13.01.2023 14:30:00





Koca, yaptığı açıklamada, Katar'da düzenlenen Dünya Kupası'nın ardından Ziraat Türkiye Kupası'nda tur atladıklarını, Süper Lig'de ise ikişer galibiyet ve yenilgi aldıklarını hatırlattı. Her zaman "iyi bir takım ve teknik direktöre sahip olduklarını" söylediğini ifade eden Koca, camialarının da desteğiyle MKE Ankaragücü'nün iyi bir noktaya geleceğini dile getirdi.
Sarı-lacivertli kulübün başkanı, Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Adana Demirspor, 18 Ocak'ta Ziraat Türkiye Kupası'nda sahalarında Beşiktaş ile karşılaşacaklarını anımsatarak, "Bu iki maçı da hasarsız atlatacağımıza inanıyorum. Takımımıza ve teknik heyetimize güveniyorum. Taraftar bir bütünlük içinde ve büyük bir coşkuyla takımımızı destekliyor. Bu maçlarda da taraftarımızdan aynı desteği bekliyorum. Ankaragücü'nün geleceği iyi olacak. Bunu herkes bilsin. Bize, hocaya ve oyuncularımıza güvensinler." diye konuştu.
Sarı-lacivertli kulübün başkanı, Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Adana Demirspor, 18 Ocak'ta Ziraat Türkiye Kupası'nda sahalarında Beşiktaş ile karşılaşacaklarını anımsatarak, "Bu iki maçı da hasarsız atlatacağımıza inanıyorum. Takımımıza ve teknik heyetimize güveniyorum. Taraftar bir bütünlük içinde ve büyük bir coşkuyla takımımızı destekliyor. Bu maçlarda da taraftarımızdan aynı desteği bekliyorum. Ankaragücü'nün geleceği iyi olacak. Bunu herkes bilsin. Bize, hocaya ve oyuncularımıza güvensinler." diye konuştu.















































































