"Küme düşmemeye oynayan G.Saray zirveye çıktı"
Eski futbolcu Ali Eren Beşerler, 2022 yılında küme düşmeme oynayan Galatasaray'ın doğru bir yapılanma ile üst üste 2 sezon şampiyonluğa ulaştığını söyledi
06.06.2024 17:40:00 / Güncelleme: 06.06.2024 17:44:52
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





Burak Elmas'ın 2021 yazında başkan seçilmesinin ardından kabus dolu günler yaşayan Galatasaray, son 2 senede şampiyonluğa ulaşarak taraftarlarını mutlu etti.
Fatih Terim ile anlaşamayarak yollarını ayıran, Torrent ile sezonun geri kalanını tamamlayan sarı-kırmızılılarda başkan değişikliği ile birlikte gelen doğru planlama başarılı günlerin kapısını açtı.
Dursun Özbek yönetimi, önce Okan Buruk'u takımın başına getirdi. Daha sonra da yıldızlarla dolu bir kadro kurdu. Sarı-kırmızılılar bunun meyvelerini de 2 sezon üst üste şampiyon olarak yedi.
"Galatasaray yabancı çöplüğüne dönmüştü"
Eski futbolcu Ali Eren Beşerler, 2021-22 sezonunu 52 puanla 13. sırada bitiren sarı-kırmızılıların doğru bir yapılanma ile başarıla ulaştığını söyledi. O sezonki kadrodan takımda Muslera, Sacha Boey, Nelsson, Berkan Kutlu, Kerem Aktürkoğlu ve Barış Alper Yılmaz'ın bulunduğunu dile getiren Beşerler, neredeyse yabancı çöplüğüne dönen Galatasaray'ın doğru transferlerle iyiye gittiğini vurguladı.
"İyi yönetimle buralara geldi"
Icardi, Mertens, Zaha, Kerem Demirbay, Abdülkerim Bardakçı ve Ziyech transferleriyle sarı-kırmızılıların güzel bir yapılanmaya kavuştuğunu belirten tecrübeli futbol adamı, "Doğru işlerle, iyi yönetimle bugün geldiği noktaya baktığın zaman 2022'de neredeyse küme düşmemeye oynayan Galatasaray bugün bakıyorsun iki sene üst üste ligi domine etmiş. Hakkıyla şampiyon olmuş bir Galatasaray görüyoruz." ifadelerini kullandı.
Fatih Terim ile anlaşamayarak yollarını ayıran, Torrent ile sezonun geri kalanını tamamlayan sarı-kırmızılılarda başkan değişikliği ile birlikte gelen doğru planlama başarılı günlerin kapısını açtı.
Dursun Özbek yönetimi, önce Okan Buruk'u takımın başına getirdi. Daha sonra da yıldızlarla dolu bir kadro kurdu. Sarı-kırmızılılar bunun meyvelerini de 2 sezon üst üste şampiyon olarak yedi.
"Galatasaray yabancı çöplüğüne dönmüştü"
Eski futbolcu Ali Eren Beşerler, 2021-22 sezonunu 52 puanla 13. sırada bitiren sarı-kırmızılıların doğru bir yapılanma ile başarıla ulaştığını söyledi. O sezonki kadrodan takımda Muslera, Sacha Boey, Nelsson, Berkan Kutlu, Kerem Aktürkoğlu ve Barış Alper Yılmaz'ın bulunduğunu dile getiren Beşerler, neredeyse yabancı çöplüğüne dönen Galatasaray'ın doğru transferlerle iyiye gittiğini vurguladı.
"İyi yönetimle buralara geldi"
Icardi, Mertens, Zaha, Kerem Demirbay, Abdülkerim Bardakçı ve Ziyech transferleriyle sarı-kırmızılıların güzel bir yapılanmaya kavuştuğunu belirten tecrübeli futbol adamı, "Doğru işlerle, iyi yönetimle bugün geldiği noktaya baktığın zaman 2022'de neredeyse küme düşmemeye oynayan Galatasaray bugün bakıyorsun iki sene üst üste ligi domine etmiş. Hakkıyla şampiyon olmuş bir Galatasaray görüyoruz." ifadelerini kullandı.















































































