"Kupa ikinci planda"
Yarın Beşiktaş ile kupada karşılaşacak olan Kardemir Karabükspor'da teknik direktör Elvir Baliç, kupanının kendileri için ikinci planda olduğunu söyledi
16.12.2015 00:00:00
PTT 1. Lig takımlarından Kardemir Karabükspor, Ziraat Türkiye Kupası C Grubu'nda yarın deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı maç için İstanbul'a gitti.
Metin Türker Tesislerinde toplanan futbolcular, daha sonra karayoluyla İstanbul'a hareket etti. Sakatlığı bulunan ve tedavileri devam eden Ergün Teber, Fatih Candan, Muhammet Reis ve Kerim Zengin'den yoksun yola çıkan kafile, kalacağı otelde kampa girerek maç saatini beklemeye başlayacak. Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü Elvir Balic, kupanın kendileri için ikinci planda kaldığını, bu nedenle ligde oynama şansı bulamayan futbolculara bu maçta görev vereceğini kaydederek, "Maçın favorisi Beşiktaş" dedi.
Metin Türker Tesislerinde toplanan futbolcular, daha sonra karayoluyla İstanbul'a hareket etti. Sakatlığı bulunan ve tedavileri devam eden Ergün Teber, Fatih Candan, Muhammet Reis ve Kerim Zengin'den yoksun yola çıkan kafile, kalacağı otelde kampa girerek maç saatini beklemeye başlayacak. Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü Elvir Balic, kupanın kendileri için ikinci planda kaldığını, bu nedenle ligde oynama şansı bulamayan futbolculara bu maçta görev vereceğini kaydederek, "Maçın favorisi Beşiktaş" dedi.

















































































