Kupayı Vodafone Arena'da istiyoruz
Beşiktaş, Süper Lig şampiyonluk kupasının Osmanlıspor maçında Vodafone Arena'ya getirilmesi için Türkiye Futbol Federasyonu'na başvurdu
10.05.2016 00:00:00
Ligin 32. haftasında Galatasaray'ı deplasmanda devirdikten sonra Fenerbahçe'nin Başakşehir'e 2-1 kaybetmesiyle rakibiyle arasındaki puan farkını altıya yükselten Beşiktaş, kalan iki maçından bir puan alması halinde şampiyon olacak. 33. haftada Vodafone Arena'da konuk edeceği Osmanlıspor'a yenilmeyerek şampiyonluğunu ilan etmek isteyen Kara Kartal, kupayı taraftarı önünde kaldırmayı arzuluyor. NTV Spor'un haberine göre, Beşiktaş, bu arzusunun gerçekleşmesi için TFF'ye resmi başvurusunu yaptı. TFF bu isteği değerlendirerek yanıtı kısa süre içerisinde Beşiktaş'a iletecek.
KONYA MAÇI İÇİN DE BAŞVURDULAR
Beşiktaş, ayrıca, ligin 34. haftasında Torku Konyaspor deplasmanında oynayacağı maçın da İstanbul'a alınmasını istiyor. Bu konuda Konyaspor yönetimiyle görüşen ve anlaşan Beşiktaş, TFF'den yanıt bekleyecek.
KONYA MAÇI İÇİN DE BAŞVURDULAR
Beşiktaş, ayrıca, ligin 34. haftasında Torku Konyaspor deplasmanında oynayacağı maçın da İstanbul'a alınmasını istiyor. Bu konuda Konyaspor yönetimiyle görüşen ve anlaşan Beşiktaş, TFF'den yanıt bekleyecek.

















































































