"Kutlamaları unutamıyorum"
Beşiktaş'ın Kanadalı futbolcusu Atiba Hutchinson, "Ahtapot benzetmesini taraftarlarımız çıkardı. Çok da güzel oldu, hoşuma gitti" diye konuştu
11.12.2018 00:00:00





Beşiktaş'ın tecrübeli futbolcusu Atiba Hutchinson, siyah-beyazlı takımın teknik direktörü Şenol Güneş için övgü dolu sözler sarf etti.
BJK TV'ye konuşan Hutchinson, "Şenol Güneş için sadece olumlu şeyler söyleyebilirim. Çok başarılı bir teknik direktör. Bu takım için bu kulüp için gerçekten çok büyük işler yaptı. Deyim yerindeyse bizim için bir baba gibi." ifadelerini kullandı.
Beşiktaş'a transfer olduğu süreci anlatan Kanadalı oyuncu, "Çok heyecanlıydım. Türkiye'ye gelmeyi, böylesine büyük bir kulüpte oynamayı çok istiyordum. İstanbul'a gelme şansını kaçırmak istemiyordum. Gerçekten sabırsızlıkla beklemiştim transferin bitmesini. Kariyerimde ve hayatımda yeni bir sayfaydı. İstanbul'a gelmek gerçekten heyecan vericiydi." diye konuştu.
Siyah-beyazlı ekibin üst üste yaşadığı şampiyonluklar sonrası İstanbul Boğazı'nda yapılan kutlamaları unutamadığını anlatan Hutchinson, "Güzel bir kutlama yapmıştık taraftarlarımızla birlikte. Uzun sayılabilecek bir süreden sonra şampiyon olmuştuk. Sezon çok önemli, farklı bir sezondu. Kutlamaları da çok güzel oldu. Boğazdan geçtik, stadyuma gittik, stadyum tıklım tıklımdı. Gerçekten ömrüm boyunca hatırlayacağım bir geceydi." değerlendirmesinde bulundu.
Taraftarların kendisine yaptığı "ahtapot" benzetmesiyle ilgili Hutchinson, "Ahtapot benzetmesini taraftarlarımız çıkardı. Çok da güzel oldu, hoşuma gitti. Oyuncu olarak beni çok iyi tarif ediyor. Çalışkanlığım, ayaklarımla her yana uzanabilmem, top çalmam, alanı kapatmam... Benzetme tam yerine oturdu, çok da güzel oldu." şeklinde görüş belirtti.
BJK TV'ye konuşan Hutchinson, "Şenol Güneş için sadece olumlu şeyler söyleyebilirim. Çok başarılı bir teknik direktör. Bu takım için bu kulüp için gerçekten çok büyük işler yaptı. Deyim yerindeyse bizim için bir baba gibi." ifadelerini kullandı.
Beşiktaş'a transfer olduğu süreci anlatan Kanadalı oyuncu, "Çok heyecanlıydım. Türkiye'ye gelmeyi, böylesine büyük bir kulüpte oynamayı çok istiyordum. İstanbul'a gelme şansını kaçırmak istemiyordum. Gerçekten sabırsızlıkla beklemiştim transferin bitmesini. Kariyerimde ve hayatımda yeni bir sayfaydı. İstanbul'a gelmek gerçekten heyecan vericiydi." diye konuştu.
Siyah-beyazlı ekibin üst üste yaşadığı şampiyonluklar sonrası İstanbul Boğazı'nda yapılan kutlamaları unutamadığını anlatan Hutchinson, "Güzel bir kutlama yapmıştık taraftarlarımızla birlikte. Uzun sayılabilecek bir süreden sonra şampiyon olmuştuk. Sezon çok önemli, farklı bir sezondu. Kutlamaları da çok güzel oldu. Boğazdan geçtik, stadyuma gittik, stadyum tıklım tıklımdı. Gerçekten ömrüm boyunca hatırlayacağım bir geceydi." değerlendirmesinde bulundu.
Taraftarların kendisine yaptığı "ahtapot" benzetmesiyle ilgili Hutchinson, "Ahtapot benzetmesini taraftarlarımız çıkardı. Çok da güzel oldu, hoşuma gitti. Oyuncu olarak beni çok iyi tarif ediyor. Çalışkanlığım, ayaklarımla her yana uzanabilmem, top çalmam, alanı kapatmam... Benzetme tam yerine oturdu, çok da güzel oldu." şeklinde görüş belirtti.



















































































