




Süper Lig'in 4. haftasında Yeni Malatyaspor, sahasında karşılaştığı Antalyaspor'u 1-0 yenerek sezonun ilk galibiyetini aldı
Hamza Hamzaoğlu: "Oyuncularımızın sahadaki performansı oldukça iyiydi"
Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Antalyaspor galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada;
"Oyuncularımızın sahadaki performansı oldukça iyiydi. Hepsini tebrik ediyorum" dedi.
"Oyuncularımızın sahadaki performansı oldukça iyiydi. Hepsini tebrik ediyorum" dedi.
Süper Lig'de sezonun ilk galibiyetini Antalyaspor karşısında alan Yeni Malatyaspor'da Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.
Antalyaspor maçının kendileri açısından oldukça önemli bir karşılaşma olduğunu dile getiren Hamzaoğlu;

"3 haftadır kazanamıyorduk. Milli maç arası öncesinde Antalyaspor maçını kazanmak istiyorduk. Antalyaspor geçtiğimiz sezondan bu yana istikrarını koruyan, kadrosunu koruyan bir takım açıkçası işimiz zordu" dedi.
Antalyaspor maçının kendileri açısından oldukça önemli bir karşılaşma olduğunu dile getiren Hamzaoğlu;

"3 haftadır kazanamıyorduk. Milli maç arası öncesinde Antalyaspor maçını kazanmak istiyorduk. Antalyaspor geçtiğimiz sezondan bu yana istikrarını koruyan, kadrosunu koruyan bir takım açıkçası işimiz zordu" dedi.
Oyuncularının karşılaşmadaki konsantrasyonlarını beğendiğini de dile getiren başarılı teknik adam;
"Yeni gelen oyuncularımızın da sahadaki performansları oldukça iyiydi. Bu da maça yansıdı ve kazandık, oyuncularımı tebrik ediyorum" diye konuştu.
"Yeni gelen oyuncularımızın da sahadaki performansları oldukça iyiydi. Bu da maça yansıdı ve kazandık, oyuncularımı tebrik ediyorum" diye konuştu.
Takıma en son katılan Semih Kaya ile Wallace'nin de tecrübeli isimler olduğunu kaydeden Hamzaoğlu;

"Onların duruşu takıma da yansıdı, diğer oyuncuların da duruşunu etkiledi. İyi bir görüntü verdik sahada, iyi bir mücadele verdik. Tetteh'de iyi bir performans sergiledi. İnşallah bu durumu daha iyiye giderek devam ettirecektir" dedi.

"Onların duruşu takıma da yansıdı, diğer oyuncuların da duruşunu etkiledi. İyi bir görüntü verdik sahada, iyi bir mücadele verdik. Tetteh'de iyi bir performans sergiledi. İnşallah bu durumu daha iyiye giderek devam ettirecektir" dedi.
Karşılaşmada kadrodaki kaleci değişimine de değinen Hamzaoğlu;
"Herrera 3 haftadır çok talihiz goller yeyince bir dinlendirelim dedik kendisini, Abdulsamed'e görevi verdik o da bu şansı iyi değerlendirdi, her an hazır olduğunu gösterdi. İnşallah bundan sonra bu performansını devam ettirir" diye konuştu.
"Herrera 3 haftadır çok talihiz goller yeyince bir dinlendirelim dedik kendisini, Abdulsamed'e görevi verdik o da bu şansı iyi değerlendirdi, her an hazır olduğunu gösterdi. İnşallah bundan sonra bu performansını devam ettirir" diye konuştu.
Tamer Tuna: "Mağlubiyetten dolayı üzgünüz"

Antalyaspor Teknik Direktörü Tamer Tuna, uzun bir aradan sonra deplasmanda mağlup oldukları için üzgün olduklarını söyledi.
Yeni Malatyaspor karşılaşması sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Antalyaspor Teknik Direktörü Tamer Tuna, deplasmanda uzun süreden sonra mağlup oldukları için üzgün olduklarını belirterek, Yeni Malatyaspor'u galibiyetinden dolayı tebrik etti.
Genel anlamda Antalyaspor'da futbolcuların sahip olduğu iyi yönleri bugün ortaya çıkaramadıklarını kaydeden Tuna;
"Bugün onlardan biriydi. Gayretimiz vardı, oyunu zorladık. İkinci yarı baskıyı da kurduk ancak maalesef golü bulamadık" dedi.
"Bugün onlardan biriydi. Gayretimiz vardı, oyunu zorladık. İkinci yarı baskıyı da kurduk ancak maalesef golü bulamadık" dedi.
Bugünkü karşılaşmada eksikleri gördüklerini ve milli maç arasına bunları gidererek daha iyi bir Antalyaspor olarak yollarına devam edeceklerini dile getiren Tuna;
"Bugün saha için disiplin, gayretli olmamıza rağmen saha içi organizasyon ve kendimize güvenimiz yoktu. Ama ne olursa olsun Antalyaspor'un sahip olduğu oyun disiplinini, hızlı oyununu yansıtamadık" ifadelerine yer verdi.
"Bugün saha için disiplin, gayretli olmamıza rağmen saha içi organizasyon ve kendimize güvenimiz yoktu. Ama ne olursa olsun Antalyaspor'un sahip olduğu oyun disiplinini, hızlı oyununu yansıtamadık" ifadelerine yer verdi.
Saha içinde oyunun sık sık durmasını da eleştiren Tuna, şunları söyledi:
"Maalesef buna oyuncular da neden oluyor. Sürekli duran, iletişim olan konuşmalarla tempo kazanmadığı gibi kötü futbolun olduğu günde kaybetmek gerçekten çok kötü. Sahadaki görüntüden bir teknik adamın memnun olacağı hiçbir şey yoktu. Bu kadar oyun durmaz, iletişim olmaz, faul olduğunda bu kadar bekletilmez. Hakemler özelinde söylemiyorum sadece, buna oyuncular da neden oluyor. Futbolda böyle, bunu bireysel olarak engellemeye çalışsak da biz teknik adamlar, oyun böyle gelişiyor Türkiye'de."
Maçtan Dakikalar
Süper Lig: Yeni Malatyaspor: 1 - Antalyaspor: 0 (İlk yarı)
Süper Lig'in 4. haftasında Yeni Malatyaspor, Antalyaspor'u konuk ediyor. Müsabakanın ilk yarısı ev sahibi takımın 1-0 üstünlüğü ile tamamlandı.

10. dakikada Karim Hafez'in rakip sahaya doğu yaptığı ortada topla buluşan Tetteh'in vuruşunda meşin yuvarlak ağlara gitti. 1-0
16. dakikada Hakan'ın rakip ceza sahasının hemen dışında kaleyi karşısına alarak yaptığı vuruşta Yeni Malatyaspor savunması araya girerek meşin yuvarlağı uzaklaştırdı.
39. dakikada ceza sahasında topla buluşan Tetteh'in sert vuruşunda meşin yuvarlak direğe çaparak dışarı çıktı.
Maçtan dakikalar (İkinci yarı)
51. dakikada sol kanattan gelişen atakta Adem'in kale içerisine çektiği şutta oluşan karambolde topla buluşan Semih beklemeden vurdu ancak kaleci topu ağlara gitmeden son anda engelledi.
66. dakikada Sidney'in sağ kanattan çektiği şut, savunmaya tarafından tehlikeli bölgeden uzaklaştırıldı.
74. dakikada Antalyaspor'da Eren, sağ kanatta rakip yarı alanına taşıdığı topu ceza alanına ortaladı ancak hiçbir takım arkadaşı dokunamayınca top savunma tarafından uzaklaştırıldı.
90. dakikada ceza alanı dışından Bünyamin'in kullandığı serbest vuruşta Yeni Malatyaspor savunması meşin yuvarlağı uzaklaştırdı.
















































































