Milan Skriniar, Fenerbahçe hakkında konuştu
Fenerbahçe'nin Fransız ekibi Paris Saint-Germain'den bonservisiyle kadrosuna kattığı Slovak futbolcu Milan Skriniar, kulüp televizyonuna açıklamalarda bulundu
05.08.2025 14:54:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Fenerbahçe'de geride kalan sezonun ikinci yarısını kiralık olarak geçiren ve bu sezon bonservisiyle kadroya katılan Slovak futbolcusu Milan Skriniar, "Tekrardan aileme geri döndüğüm için çok ama çok mutluyum" dedi.
Fenerbahçe'nin Fransız ekibi Paris Saint-Germain'den bonservisiyle kadrosuna kattığı Slovak futbolcu Milan Skriniar, kulüp televizyonuna açıklamalarda bulundu.
Geçtiğimiz sezonun ikinci yarısını sarı-lacivertlilerde kiralık olarak geçiren savunma oyuncusu, transfer sürecini, gelecek sezon planlamaları, takım arkadaşları ve taraftarla ilgili düşüncelerini aktardı.
İlk olarak transfer süreciyle ilgili konuşan Skriniar, "Tekrardan aileme geri döndüğüm için çok ama çok mutluyum. Biz geçen sezonun sonundan beri kulüple kontak halindeydik, kolay bir süreç olmadı. Ben, Fenerbahçe'yle anlaşmıştım, bu anlaşmayı da temmuzun ilk haftası gerçekleştirmiştik. Ama kulüplerarası anlaşması diyaloglar ve anlaşmalar söz konusuydu. Bu süreç içerisinde futbol direktörümüz, hocamız ve başkanımız harika bir iş çıkardı. Beni çok fazla istediler, yeniden Fenerbahçe'ye katılmam noktasında çok fazla istek ve arzu sergilediler. Beni Fenerbahçe'ye getirmek için çok çabaladılar, çok çalıştılar. Yeniden Fenerbahçe'ye, aileme döndüğüm için kendimi mutlu hissediyorum" şeklinde konuştu.

Kendi arzu ve istediğinin sarı-lacivertlilere daha önce katılmak olduğunu belirten Milan Skriniar, "Fenerbahçe'nin oynamış olduğu hazırlık maçlarını seyrettim. Bana göre takım harika işler çıkardı, iyi bir oyun ortaya koydu. Yeni bir takımız diyemem ama takıma yeni katılan oyuncular oldu. Gelen oyuncular kaliteli ve tecrübeliler. Yeni gelen arkadaşlarımızla beraber çok daha iyi bir seviyeye geleceğimizi ve onların da Fenerbahçe'ye yardımcı olacağını düşünüyorum. Fenerbahçe'nin hak etmiş olduğu yer başarıdır. Birlikte çok sıkı bir şekilde çalışacağız ve taraftarlarımızla beraber başarılı bir süreç geçireceğiz" ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe'nin Fransız ekibi Paris Saint-Germain'den bonservisiyle kadrosuna kattığı Slovak futbolcu Milan Skriniar, kulüp televizyonuna açıklamalarda bulundu.
Geçtiğimiz sezonun ikinci yarısını sarı-lacivertlilerde kiralık olarak geçiren savunma oyuncusu, transfer sürecini, gelecek sezon planlamaları, takım arkadaşları ve taraftarla ilgili düşüncelerini aktardı.
İlk olarak transfer süreciyle ilgili konuşan Skriniar, "Tekrardan aileme geri döndüğüm için çok ama çok mutluyum. Biz geçen sezonun sonundan beri kulüple kontak halindeydik, kolay bir süreç olmadı. Ben, Fenerbahçe'yle anlaşmıştım, bu anlaşmayı da temmuzun ilk haftası gerçekleştirmiştik. Ama kulüplerarası anlaşması diyaloglar ve anlaşmalar söz konusuydu. Bu süreç içerisinde futbol direktörümüz, hocamız ve başkanımız harika bir iş çıkardı. Beni çok fazla istediler, yeniden Fenerbahçe'ye katılmam noktasında çok fazla istek ve arzu sergilediler. Beni Fenerbahçe'ye getirmek için çok çabaladılar, çok çalıştılar. Yeniden Fenerbahçe'ye, aileme döndüğüm için kendimi mutlu hissediyorum" şeklinde konuştu.
"Fenerbahçe'nin hak etmiş olduğu yer başarıdır"

Kendi arzu ve istediğinin sarı-lacivertlilere daha önce katılmak olduğunu belirten Milan Skriniar, "Fenerbahçe'nin oynamış olduğu hazırlık maçlarını seyrettim. Bana göre takım harika işler çıkardı, iyi bir oyun ortaya koydu. Yeni bir takımız diyemem ama takıma yeni katılan oyuncular oldu. Gelen oyuncular kaliteli ve tecrübeliler. Yeni gelen arkadaşlarımızla beraber çok daha iyi bir seviyeye geleceğimizi ve onların da Fenerbahçe'ye yardımcı olacağını düşünüyorum. Fenerbahçe'nin hak etmiş olduğu yer başarıdır. Birlikte çok sıkı bir şekilde çalışacağız ve taraftarlarımızla beraber başarılı bir süreç geçireceğiz" ifadelerini kullandı.






















































































