'O kupa Trabzon'a gelecek'
Trabzon'daki yerel gazeteler, UEFA'nın Fenerbahçe ve Beşiktaş'a verdiği cezadan hareketle 2010-2011 şampiyonluk kupasının Trabzonspor'a verilmesinin gerektiğini savundular
27.06.2013 00:00:00
Karadeniz Gazetesi, "O kupa Trabzon'a gelecek" başlığını attığı haberinde, "2010-2011 sezonunda elinden şampiyonluk kupası alınan Trabzonspor'a hakkının teslim edilmesini isteyen UEFA, TFF'ye gözdağı verdi" ifadesini kullandı. TFF'ye tokatKaradeniz'den Günebakış Gazetesi ise "2 yıl sonra şike zanlılarına hak ettikleri cezayı TFF değil, küresel adalet verdi" ifadelerini yer verirken, "UEFA Fener'i men etti, TFF'ye tokat gibi cevap verdi" başlığını kullandı. Taka Gazetesi ise UEFA Disiplin Kurulu'nun kararını, bir karikatür ile okuyucularına aktardı. Boks, güreş gibi spor müsabakalarının ardından hakemlerin galip tarafı, elini havaya kaldırarak ilan etmesinden esinlenilerek hazırlanan karikatürde, UEFA yetkilisi, Fenerbahçeli rakibi ile yaptığı müsabaka sonunda formasına "şampiyon" yazan Trabzonsporlunun elini havaya kaldırıyor. Gazete ayrıca, "Trabzonspor'un şampiyonluğunu UEFA tescillendi" ifadesini kulandı. Karadeniz'de İlkhaber Gazetesi ise "Kupa Trabzonspor'a" başlığıyla UEFA Disiplin Kurulu'nun kararını okuyucularına duyurdu, Karadeniz'de Sonnokta Gazetesi de "Şampiyonluğu Trabzon'a vereceksin Federasyon!" başlığını attı.

















































































