'Olcay attı şampiyonluk geldi'
Beşiktaşlı Olcay Şahan, "Takımda çok güzel bir kardeşlik ortamı, 100. yıldaki ruh var. 'Sergen attı şampiyonluk geldi' ruhu var. Bu sezon da 'Olcay attı şampiyonluk geldi' olabilir" dedi
08.05.2015 00:00:00
Beşiktaşlı futbolcu Olcay Şahan, Süper Lig'de şampiyonluğu kendilerinin hak ettiğini söyledi. Basın mensuplarına açıklamada bulunan siyah-beyazlı futbolcu, geçen hafta Trabzonspor karşısında önemli bir galibiyet elde ettiklerini belirterek, "Her şey bizim elimizde. Takımda çok güzel bir kardeşlik ortamı, 100. yıldaki ruh var. 'Sergen attı şampiyonluk geldi' ruhu var. Bu sezon da 'Olcay attı şampiyonluk geldi' olabilir" dedi.'Karşımızda rakibimiz yok'Olcay, şampiyon olacaklarına inandığını dile getirerek, şunları kaydetti: "Sezona ilk başlayan takım bizdik. Her maçımızı deplasmanda oynadık. Her hafta sağa sola uçtuk. Bu yüzden de şampiyonluğu en çok biz hak ediyoruz. Hak ettiğimiz için de elimizden gelenin en iyisini yapıp şampiyonluğu Beşiktaş'a getireceğiz. Yeni şampiyonluk kupasını ilk biz kaldıracağız. Son 5 hafta lideriz. Şimdi üç maç rakiplerimizden sonra oynayacağız. Onların baskısı daha çok. Kendi futbolumuzu oynadığımız sürece karşımızda rakip yok."'Galatasaray Stadı'nda...'Olcay Şahan, ligde kalan 5 maçlarını da kazanmak istediklerini belirterek, şunları söyledi: "Galatasaray'ın stadında da kazanmak istiyoruz ama önemli olan şampiyonluk. Beşiktaş camiasının stadı yapılıyor ve Türkiye şampiyonu oluyor. Bu dünyada bir ilk olur. Biz şu ana kadar lideriz. Stadımız olmamasına rağmen müthiş futbol oynuyoruz. Başka kulüplerin buna dayanacağına inanmıyorum. Biz bununla baş ettik ve bu yüzden şampiyon olacağımıza inanıyoruz. Galatasaray maçını kaybedip şampiyon olacaksak, tercihim o olur. Galatasaray maçını kaybedeyim ama ondan sonra hala şampiyon olacaksam, elimdeyse her şey olur."






















































































