Önder Karaveli verilecek her göreve hazır
Beşiktaş Teknik Direktörü Önder Karaveli, "Beşiktaş adına hangi pozisyon uygun görülürse orada çalışmaya devam edeceğim. Ertesi günü düşünmeden çalışıyorum." dedi
06.01.2022 17:19:00





Fraport Tav Antalyaspor'u mağlup ederek Süper Kupa'yı müzesine götüren Beşiktaş'ın teknik direktörü Önder Karaveli, yaşadığı mutluluğu ve siyah-beyazlı kulüpteki beklentilerini dile getirdi.
TRT Spor'a konuşan ve kazanılan kupadan kulüpteki geleceğine birçok konuda özel açıklamalarda bulunan Önder Karaveli, Süper Kupa zaferinin ardından yaşadığı hisleri şu şekilde paylaştı: "Uyuyamadım. Saat sanırım 7'ye doğru birazcık daldım ama 8'de kalkmam gerekiyordu sabah yolculuk vardı. 1 saat uykuyla duruyorum şu an, tesise yeni geldik. Kısa bir süre sonra da bir rejenerasyon antrenmanımız var. Sabah o 1 saatlik uykudan uyandığımda çok mutluydum. Çünkü çok sevdiğim kulübüme bir kupa kazandırdık oyuncularımızla ve tüm ekip arkadaşlarımızla beraber. Onun için çok keyifli ancak biraz yorgun uyandım. Bütün yorgunluklarımıza değiyor. Camiamız için, Beşiktaş'ı seven taraftarlar için harika bir gece ve harika bir sabah."
TRT Spor'a konuşan ve kazanılan kupadan kulüpteki geleceğine birçok konuda özel açıklamalarda bulunan Önder Karaveli, Süper Kupa zaferinin ardından yaşadığı hisleri şu şekilde paylaştı: "Uyuyamadım. Saat sanırım 7'ye doğru birazcık daldım ama 8'de kalkmam gerekiyordu sabah yolculuk vardı. 1 saat uykuyla duruyorum şu an, tesise yeni geldik. Kısa bir süre sonra da bir rejenerasyon antrenmanımız var. Sabah o 1 saatlik uykudan uyandığımda çok mutluydum. Çünkü çok sevdiğim kulübüme bir kupa kazandırdık oyuncularımızla ve tüm ekip arkadaşlarımızla beraber. Onun için çok keyifli ancak biraz yorgun uyandım. Bütün yorgunluklarımıza değiyor. Camiamız için, Beşiktaş'ı seven taraftarlar için harika bir gece ve harika bir sabah."


















































































