Orman'dan Dorukhan açıklaması
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, "Geçen sene de Vida 25'e gitti 35'e gitti, 45'e gitti diye çok yazıldı. Şimdi Dorukhan başladı. Beşiktaş Kulübüne gelmiş herhangi bir resmi bir teklif veya talep yok" ifadelerini kullandı
05.04.2019 00:00:00





Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, bir dizi ziyaret ve tatil için geldiği Artvin'in Kemalpaşa ilçesindeki bir restoranda basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Dorukhan Toköz ile ilgili tekliflerin geldiğiyle yönünde haberler yapıldığını dile getiren Orman, "Dorukhan'la ilgili benim bildiğim bir şey yok. Geçen sene de Vida 25'e gitti 35'e gitti, 45'e gitti diye çok yazıldı. Şimdi Dorukhan başladı. Beşiktaş Kulübüne gelmiş herhangi bir resmi bir teklif veya talep yok." diye konuştu.
Başkan Orman, Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığına aday olup olmayacağını yönündeki bir soru üzerine, 1 Haziran'a kadar çok süre olduğunu ifade ederek, "Bu konuda ne böyle bir niyetim olduğunu açıkladım ne de başka bir şey. O zamana kadar çok süre var. O işlerin altından çok sular akar." diye cevap verdi.
Fikret Orman, Beşiktaş'ın yeni teknik direktörünün kim olacağı sorusuna da "Şu an Beşiktaş'ın seçimi var. Seçimden sonra açıklayacağız. Şu anda netleşmiş bir isim yok." dedi. Gelecek yıl için transfer çalışmalarının başladığını belirten Orman, bu isimlerin sezon bittikten sonra açıklanacağını dile getirdi.
Orman, Artvin'de anaokulu açılışına katıldı
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Artvin'in Hopa ilçesinde Beşiktaşlı hayırsever iş adamı Serkan Yazıcıoğlu'nun katkılarıyla yaptırılan anaokulunun açılış törenine katıldı.
İlçedeki Sundura Mahallesi'nde bin 490 metrekare arazi üzerine 2 katlı ve 8 derslik olarak inşa edilen anaokulu 1 milyon 46 bin liraya yaptırıldı. Fikret Orman, anaokulu açılışında yaptığı konuşmada, hayır işlerini çok önemsediğini ifade ederek, "Hayır işleri iyidir. İnsanlar kazandıkça, hayırlarda bulunduğu sürece gelirleri artar, insanların duasını alırlar. Annem babam Hopalı, buraya çok büyük bağımlılığım var. Ailemin mezarlıkları burada sık sık gelmeye çalışıyorum." dedi.
Orman, Beşiktaş camiasının felsefesinin iyi insan olma temeline dayandığını ifade ederek "Bizim camiamızın özelliğidir. İyi insan olmadan iyi Beşiktaşlı olunmaz. İlk önce iyi insan olacaksınız. Hayırlı işler yapacaksınız. Topluma faydalı bir şeyler yapmamız lazım. Maçlar bir gün kazanılır bir gün kaybedilir ama yapmış olduğunuz bu eserler bizle beraber ahirete kadar devam edecek. Böyle bir camia mensubu olduğumu, böyle bir kardeşim olduğu için gurur duyuyorum Serkan'ı ve tüm ailesini tebrik ediyorum. Allah tekrar etsin diyorum." ifadelerini kullandı.
Hayırsever iş adamı Serkan Yazıcıoğlu ise amaçlarını insana yatırım yapmak olduğunu ifade ederek, "Bu doğrultuda, eğitime yapılan yatırımın en büyük yatırım olduğunu düşünüyorum. İnşallah bu okuldan doktorlardan önce iyi insan ve iyi çocuklar yetişir. İyi insan olduktan sonra başına doktor unvanı geldiğinde zaten iyi doktor oluyorsunuz." değerlendirmesinde bulundu.
Dorukhan Toköz ile ilgili tekliflerin geldiğiyle yönünde haberler yapıldığını dile getiren Orman, "Dorukhan'la ilgili benim bildiğim bir şey yok. Geçen sene de Vida 25'e gitti 35'e gitti, 45'e gitti diye çok yazıldı. Şimdi Dorukhan başladı. Beşiktaş Kulübüne gelmiş herhangi bir resmi bir teklif veya talep yok." diye konuştu.
Başkan Orman, Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığına aday olup olmayacağını yönündeki bir soru üzerine, 1 Haziran'a kadar çok süre olduğunu ifade ederek, "Bu konuda ne böyle bir niyetim olduğunu açıkladım ne de başka bir şey. O zamana kadar çok süre var. O işlerin altından çok sular akar." diye cevap verdi.
Fikret Orman, Beşiktaş'ın yeni teknik direktörünün kim olacağı sorusuna da "Şu an Beşiktaş'ın seçimi var. Seçimden sonra açıklayacağız. Şu anda netleşmiş bir isim yok." dedi. Gelecek yıl için transfer çalışmalarının başladığını belirten Orman, bu isimlerin sezon bittikten sonra açıklanacağını dile getirdi.
Orman, Artvin'de anaokulu açılışına katıldı
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Artvin'in Hopa ilçesinde Beşiktaşlı hayırsever iş adamı Serkan Yazıcıoğlu'nun katkılarıyla yaptırılan anaokulunun açılış törenine katıldı.
İlçedeki Sundura Mahallesi'nde bin 490 metrekare arazi üzerine 2 katlı ve 8 derslik olarak inşa edilen anaokulu 1 milyon 46 bin liraya yaptırıldı. Fikret Orman, anaokulu açılışında yaptığı konuşmada, hayır işlerini çok önemsediğini ifade ederek, "Hayır işleri iyidir. İnsanlar kazandıkça, hayırlarda bulunduğu sürece gelirleri artar, insanların duasını alırlar. Annem babam Hopalı, buraya çok büyük bağımlılığım var. Ailemin mezarlıkları burada sık sık gelmeye çalışıyorum." dedi.
Orman, Beşiktaş camiasının felsefesinin iyi insan olma temeline dayandığını ifade ederek "Bizim camiamızın özelliğidir. İyi insan olmadan iyi Beşiktaşlı olunmaz. İlk önce iyi insan olacaksınız. Hayırlı işler yapacaksınız. Topluma faydalı bir şeyler yapmamız lazım. Maçlar bir gün kazanılır bir gün kaybedilir ama yapmış olduğunuz bu eserler bizle beraber ahirete kadar devam edecek. Böyle bir camia mensubu olduğumu, böyle bir kardeşim olduğu için gurur duyuyorum Serkan'ı ve tüm ailesini tebrik ediyorum. Allah tekrar etsin diyorum." ifadelerini kullandı.
Hayırsever iş adamı Serkan Yazıcıoğlu ise amaçlarını insana yatırım yapmak olduğunu ifade ederek, "Bu doğrultuda, eğitime yapılan yatırımın en büyük yatırım olduğunu düşünüyorum. İnşallah bu okuldan doktorlardan önce iyi insan ve iyi çocuklar yetişir. İyi insan olduktan sonra başına doktor unvanı geldiğinde zaten iyi doktor oluyorsunuz." değerlendirmesinde bulundu.
















































































