Oulai: "Hak ettiğimizi düşünüyorum"
Trabzonsporlu futbolcu Christ Inao Oulai, Kayserispor maçının ardından açıklamalarda bulundu
04.10.2025 00:14:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Trabzonsporlu futbolcu Christ Inao Oulai, Kayserispor maçının ardından yaptığı açıklamada karşılaşmayı hak ettiklerini düşündüğünü belirterek, "Bütün hafta boyunca buna hazırlandık ve çalıştık. Hocamız bize taktiksel detaylar vermişti. Bizler bu plana sadık kalarak bunu hak ettik" dedi.
Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında Trabzonspor sahasında Kayserispor'u 4-0 mağlup etti. Maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan bordo-mavili takımın genç futbolcusu Christ Inao Oulai, "Herkesin bu galibiyetten mutlu olduğunu belirterek başlamak istiyorum. Çünkü bunu hak ettiğimizi düşünüyorum. Bütün hafta boyunca buna hazırlandık ve çalıştık. Hocamız bize taktiksel detaylar vermişti. Bizler bu plana sadık kalarak bunu hak ettik.
Şu anda yüzde 100 adapte oldum diyemem ama bütün takım arkadaşlarım bu konuda bana yardımcı oluyorlar. Beni rahatlatıyorlar, bu manada hepsine teşekkür ediyorum. Taraftarlarımı sevdiğimi söylemek istiyorum. Desteklerinden dolayı da onlara teşekkür ediyorum. Çünkü bize güç veriyorlar. Destekleriyle bizi motive ediyorlar" şeklinde konuştu.
Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında Trabzonspor sahasında Kayserispor'u 4-0 mağlup etti. Maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan bordo-mavili takımın genç futbolcusu Christ Inao Oulai, "Herkesin bu galibiyetten mutlu olduğunu belirterek başlamak istiyorum. Çünkü bunu hak ettiğimizi düşünüyorum. Bütün hafta boyunca buna hazırlandık ve çalıştık. Hocamız bize taktiksel detaylar vermişti. Bizler bu plana sadık kalarak bunu hak ettik.
Şu anda yüzde 100 adapte oldum diyemem ama bütün takım arkadaşlarım bu konuda bana yardımcı oluyorlar. Beni rahatlatıyorlar, bu manada hepsine teşekkür ediyorum. Taraftarlarımı sevdiğimi söylemek istiyorum. Desteklerinden dolayı da onlara teşekkür ediyorum. Çünkü bize güç veriyorlar. Destekleriyle bizi motive ediyorlar" şeklinde konuştu.















































































