"Pendikspor F.Bahçe’ye haddini bilerek, G.Saray’a karşı ise açık oynadı"
Pendikspor'un şampiyonluk yarışında başa baş giden Galatasaray ve Fenerbahçe'ye karşı oynadığı oyun tartışma konusu oldu
24.04.2024 18:11:00 / Güncelleme: 24.04.2024 18:13:49
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





Küme düşme hattında bulunan ve bu sezon Süper Lig'de ilk kez boy gösteren Siltaş Yapı Pendikspor'un şampiyonluk mücadelesi veren Galatasaray ve Fenerbahçe karşılaşmalarındaki performansı futbol otoritelerince eleştirildi.
Fenerbahçe'ye karşı oyunu yere yatarak sık sık durdurduğu için eleştirilen kırmızı-beyazlılar, Galatasaray'a karşı ise sert savunma yapmasına rağmen 35. dakikadan sonra çözüldü.
Eski hakem Deniz Ateş Bitnel, Pendikspor'un oyun olarak olmasa da kadro olarak Süper Lig'de ilk 10 takım arasına girebileceğini belirterek, kırmızı-beyazlıların Fenerbahçe'ye karşı haddini bilerek, Galatasaray maçında da açık oynamayı tercih ettiğini söyledi.
Fenerbahçe'ye karşı oyunu yere yatarak sık sık durdurduğu için eleştirilen kırmızı-beyazlılar, Galatasaray'a karşı ise sert savunma yapmasına rağmen 35. dakikadan sonra çözüldü.
Eski hakem Deniz Ateş Bitnel, Pendikspor'un oyun olarak olmasa da kadro olarak Süper Lig'de ilk 10 takım arasına girebileceğini belirterek, kırmızı-beyazlıların Fenerbahçe'ye karşı haddini bilerek, Galatasaray maçında da açık oynamayı tercih ettiğini söyledi.

















































































