Sancak kaç futbolcu alacaklarını açıkladı
Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, devre arası transfer döneminde belli mevkilere en az 2-3 transfer yapacaklarını söyledi
16.11.2023 13:00:00 / Güncelleme: 16.11.2023 13:22:41
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, devre arası transfer döneminde belli mevkilere en az 2-3 transfer yapacaklarını söyledi. Başkan Sancak, ligde yaşanan hakem hataları için ise, "Aleyhinde olanlar genellikle bağırır. Lehinize olduğu zaman niye konuşmuyorsunuz'" dedi.
Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Esenler Belediyesi Gençlik ve Spor Merkezi'nde düzenlenen etkinlikte ligdeki durumları, hedefler ve Süper Lig'deki hakem performansları hakkında açıklamalarda bulundu.
Süper Lig'de ilk 12 haftayı değerlendiren Sancak, "Bizim açımızdan talihsiz maçlar yaşadık. Kasımpaşa maçında 8 kişi kaldık. Karagümrük maçına beklemediğimiz bir yenilgi aldık. Ankaragücü maçında 1-1 berabere kaldık. Sivas'ta berabere kaldık. Bu 4 maçtan 3-4 puan daha fazla almamız lazımdı, hesabımız oydu. Güzel olan taraf da şu; iç sahada kaybetmiyoruz. 6 galibiyetimiz vardı. Fenerbahçe ile berabere kaldık. O da normal. Önümüzdeki maçlar bakıyoruz" diye konuştu.
Bu sezon başında takımın başına geçen Hollandalı Teknik Direktör Patrick Kluivert için Başkan Sancak, "Gayet iyi. O da memnun, biz de memnunuz. Her geçen gün her bakımdan daha iyi olacaktır diye düşünüyorum" şeklinde konuştu.
Devre transfer çalışmalarının sorulması üzerine Murat Sancak, "Görev verdik, çocuklar çalışıyoruz. Belli mevkilerde en az 2-3 oyuncu alacağız. Çalışıyoruz" diye cevap verdi.
Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Esenler Belediyesi Gençlik ve Spor Merkezi'nde düzenlenen etkinlikte ligdeki durumları, hedefler ve Süper Lig'deki hakem performansları hakkında açıklamalarda bulundu.
Süper Lig'de ilk 12 haftayı değerlendiren Sancak, "Bizim açımızdan talihsiz maçlar yaşadık. Kasımpaşa maçında 8 kişi kaldık. Karagümrük maçına beklemediğimiz bir yenilgi aldık. Ankaragücü maçında 1-1 berabere kaldık. Sivas'ta berabere kaldık. Bu 4 maçtan 3-4 puan daha fazla almamız lazımdı, hesabımız oydu. Güzel olan taraf da şu; iç sahada kaybetmiyoruz. 6 galibiyetimiz vardı. Fenerbahçe ile berabere kaldık. O da normal. Önümüzdeki maçlar bakıyoruz" diye konuştu.
Bu sezon başında takımın başına geçen Hollandalı Teknik Direktör Patrick Kluivert için Başkan Sancak, "Gayet iyi. O da memnun, biz de memnunuz. Her geçen gün her bakımdan daha iyi olacaktır diye düşünüyorum" şeklinde konuştu.
Devre transfer çalışmalarının sorulması üzerine Murat Sancak, "Görev verdik, çocuklar çalışıyoruz. Belli mevkilerde en az 2-3 oyuncu alacağız. Çalışıyoruz" diye cevap verdi.















































































