Santos'dan penaltı isyanı
Beşiktaş Teknik Direktörü Fernando Santos, iptal edilen pozisyonun net penaltı olduğunu belirterek, "Geçen hafta da penaltımız verilmedi. 2 haftadır penaltımız verilmiyor" dedi
28.01.2024 20:17:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Trendyol Süper Lig'in 23. haftasında Sivasspor deplasmanından 1-0 yenilgiyle ayrılan Beşiktaş'ta Teknik Direktör Fernando Santos, karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında soruları yanıtladı.
Müsabakayı değerlendirerek sözlerine başlayan Santos, "Yine bu haftada kendi yaptıklarımıza bakmamız gereken bir hafta oldu. İlk 10-15 dakika maça çok kötü başladık. Sivasspor'a topla rahat oynama şansı verdik. İyi bir pres yapmadık. Çok kötü bir gol yedik. Gerçekten Sivasspor'a golü hediye ettik. İkinci yarıya çok güçlü ve iyi başladık. Pozisyonlar yakaladık, pozisyona girdik ve olmadı. Sivasspor'da çok iyi savunma yaptı. Sivasspor'u da galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum" dedi.
Müsabakayı değerlendirerek sözlerine başlayan Santos, "Yine bu haftada kendi yaptıklarımıza bakmamız gereken bir hafta oldu. İlk 10-15 dakika maça çok kötü başladık. Sivasspor'a topla rahat oynama şansı verdik. İyi bir pres yapmadık. Çok kötü bir gol yedik. Gerçekten Sivasspor'a golü hediye ettik. İkinci yarıya çok güçlü ve iyi başladık. Pozisyonlar yakaladık, pozisyona girdik ve olmadı. Sivasspor'da çok iyi savunma yaptı. Sivasspor'u da galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum" dedi.




















































































