Selçuk İnan: 'Fenerbahçe maçında cesaretli oynayacağız'
Trendyol Süper Lig'in 3. haftasında deplasmanda Fenerbahçe'ye konuk olacak Kocaelispor'da Teknik Direktör Selçuk İnan, "Cesaretli oynayacağız. Puan ya da puanlar almak için mücadele edeceğiz" dedi
20.08.2025 00:10:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Trendyol Süper Lig'in 3. haftasında deplasmanda Fenerbahçe'ye konuk olacak Kocaelispor'da Teknik Direktör Selçuk İnan, "Cesaretli oynayacağız. Puan ya da puanlar almak için mücadele edeceğiz" dedi. Selçuk İnan, transfer konusunda da "Ozan Tufan'ı tabii ki takımda görmek isterim" açıklamasında bulundu.
Trendyol Süper Lig'de cumartesi günü oynayacakları Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdüren Kocaelispor'da Teknik Direktör Selçuk İnan, antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Planladığı oyun ve takım konusunda hedefinin neresinde olduğuna dair soruya yanıt vererek toplantıya başlayan İnan, "Takımım şu anda her şeyiyle yüzde 50 diyebilirim.
Çünkü gelecekler gidecekleri olacak. Uzun yıllardan sonra Süper Lig'deyiz. İlk 2 maçta 'Evet, biz bu ligde varız ve güçlü bir şekilde geliyoruz' mesajını bence oyuncularımız ve camiamız hissettirdi. Bu beni çok mutlu ediyor. Bu kadar önemli, mücadele süresi üst düzey 2 maçtan sonra puan ya da puanlar almak isterdim. En azından bu şehir, bu taraftar, sizler bunu fazlasıyla hak ettiniz. Beni en çok üzen şey; karşılığını alamamak. Ama onun Allah'ın izniyle üstesinden geleceğiz. Çünkü takıma çok inanıyorum. Size çok güveniyorum. Bu sevginin karşılığını mutlaka vereceğiz" dedi.
Yeni oyuncuların kadroya katılmasından sonra yüzde yüz hazır olacaklarının altını çizen Selçuk İnan, "Harcama limitlerimiz var. Sıkıntılarımız var. Bazı mevkilerde eksikliklerimiz var. Bunu sizinle paylaştım. Bunların hepsinin bir araya gelmesi ve bundan sonra saha çalışmaları çok kolay olmuyor. İkisi bir arada yapamıyoruz maalesef şu anda. Yeni oyuncularımızı bekliyoruz. Gelecekler gidecekler olacak. Bunların hepsi gerçekleştikten sonra bence tam yüzde yüz hazır hale geleceğiz. Ama bu transfer sürecinde yeni takım oluşturmak zor bir iş. Ben bütün kariyerimde hep bunlara denk geldim. Belki de ben öyle seçiyorum. Sevdiğim işte bu. Kendime en çok güvendiğim alan da bu. İstediğim takımı mutlaka kuracağım. İnanıyorum. Çok az bir zamanımız kaldı. Ama şu andaki durum bile beni ayrıca çok mutlu ediyor, hep beraber bunun üstesinden kalkacağız. İnanıyorum" ifadelerini kullandı.
Trendyol Süper Lig'de cumartesi günü oynayacakları Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdüren Kocaelispor'da Teknik Direktör Selçuk İnan, antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Planladığı oyun ve takım konusunda hedefinin neresinde olduğuna dair soruya yanıt vererek toplantıya başlayan İnan, "Takımım şu anda her şeyiyle yüzde 50 diyebilirim.
Çünkü gelecekler gidecekleri olacak. Uzun yıllardan sonra Süper Lig'deyiz. İlk 2 maçta 'Evet, biz bu ligde varız ve güçlü bir şekilde geliyoruz' mesajını bence oyuncularımız ve camiamız hissettirdi. Bu beni çok mutlu ediyor. Bu kadar önemli, mücadele süresi üst düzey 2 maçtan sonra puan ya da puanlar almak isterdim. En azından bu şehir, bu taraftar, sizler bunu fazlasıyla hak ettiniz. Beni en çok üzen şey; karşılığını alamamak. Ama onun Allah'ın izniyle üstesinden geleceğiz. Çünkü takıma çok inanıyorum. Size çok güveniyorum. Bu sevginin karşılığını mutlaka vereceğiz" dedi.
"İstediğim takımı mutlaka kuracağım"
[31]Yeni oyuncuların kadroya katılmasından sonra yüzde yüz hazır olacaklarının altını çizen Selçuk İnan, "Harcama limitlerimiz var. Sıkıntılarımız var. Bazı mevkilerde eksikliklerimiz var. Bunu sizinle paylaştım. Bunların hepsinin bir araya gelmesi ve bundan sonra saha çalışmaları çok kolay olmuyor. İkisi bir arada yapamıyoruz maalesef şu anda. Yeni oyuncularımızı bekliyoruz. Gelecekler gidecekler olacak. Bunların hepsi gerçekleştikten sonra bence tam yüzde yüz hazır hale geleceğiz. Ama bu transfer sürecinde yeni takım oluşturmak zor bir iş. Ben bütün kariyerimde hep bunlara denk geldim. Belki de ben öyle seçiyorum. Sevdiğim işte bu. Kendime en çok güvendiğim alan da bu. İstediğim takımı mutlaka kuracağım. İnanıyorum. Çok az bir zamanımız kaldı. Ama şu andaki durum bile beni ayrıca çok mutlu ediyor, hep beraber bunun üstesinden kalkacağız. İnanıyorum" ifadelerini kullandı.














































































