logo
17 NİSAN 2024

Şenol Güneş 'İstifa edecek misiniz?' sorusuna kızdı

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) A Grubu üçüncü maçında İsviçre'ye 3-1 yenilen A Milli Takım'ın Teknik Direktörü Şenol Güneş, turnuvaya erken veda ettikleri için çok üzgün olduklarını söyledi

20.06.2021 23:02:00
Şenol Güneş 'İstifa edecek misiniz?' sorusuna kızdı
Şenol Güneş 'İstifa edecek misiniz?' sorusuna kızdı

Güneş, Bakü Olimpiyat Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, "Üzgünüz. Bu gruptan çıkmayı hedefliyorduk, çıkacak gücümüzün olduğunu düşünerek buraya gelmiştik. Güzel futbol oynamak, gruptan çıkmak hedefimizdi. Önümüzdeki güzel bir hikaye yazma imkanı vardı. Maalesef düşündüğümüzün tam tersi oldu. Futbolseverlere verdiğimiz beklentilerin altında kaldık. Yetenek, karakter önemli ama güçlü de olmak önemli. İlk maçtaki kayıp sonrası oldukça büyük bir travma geçirdik, bugün daha iyiydik oyuna baktığımızda. Her şeye rağmen toparlanma oldu ve gol pozisyonları da ürettik. Rakip ilk geldiğinde golü attı. Hücuma gittiğimizde ikinci golü yedik. İlk yarı denk sayılabilir. Maçın tamamına baktığımızda, maçı kaybeden takım olarak bizim düşündüğümüz, oynadığımız oyunun anlayış olarak geride olduğu bölümleri de gördük. Bunlar sonucu etkiliyor. İsviçre topa sahip olan bir takım, onların da yetenekli oyuncuları var. Golleri bulabilseydik kazanabileceğimiz bir maçtı." ifadelerini kullandı.

Hem Galler hem de İsviçre maçları için üzgün olduğunun altını çizen Güneş, "Oyun olarak son iki maç, İtalya maçının gölgesinde kaldı. Bütün oyuncularım ellerinden gelen gayreti gösterdi ama yeterli olmadı. Bu sahnede kendilerini göstermeleri ve üst seviyede olmaları gerekiyordu. İlk defa bu turnuvaya katıldılar, bizim için büyük bir imtihan, bu imtihanı en azından başarıyla geçip 16'ya kalmamız gerekiyordu. Bazen başarısızlık daha büyük tecrübe katabilir. Bu grup Türk futboluna 10 yıl daha damga vuracak. Bu turnuvayı böyle geçirmek üzüntü verici, bunu kabul etmek mümkün değil, bunun altından kalkacak bir takım olduğunu da düşünüyorum. Öyle başarılar yakalama şansları var ki' İtalya maçıyla başladı. Oradaki fiziksel, teknik, taktik düşüncelerimizin rakip tarafından baskın şekilde aleyhimize kullanılması bizi çok etkiledi. Galler ve İsviçre'yi yenebileceğimizi düşünüyorduk. Bunları başaramadık. Bu konuda eleştirilerine katılıyorum. Zaten bunları doğru yapsaydık, bunları konuşmayacaktık. Sorumlusu benim, bunu söylerken eksikleri de doğruları da biliyorum, bunu da sizle paylaşıyorum. Herhangi bir şey yapılması için size değil de yönetime bir takım bilgiler verilir." değerlendirmesinde bulundu.

Deneyimli teknik adam, takımın performans olarak geride kalmasına yönelik bir soruyu ise, ''Kendi oyunumuzun altında kaldığımızı söyledim. Bireysel ve takım olarak bunu söyleyebiliriz. Kampla ilgili çok kullanıldığı için şunu söylemeliyim, kamp 17 Mayıs'ta kupa maçından bir gün sonra başladı. Türkiye'deki oyuncularla başladı. Onun dışındaki tüm oyuncular 24-25 Mayıs'tan sonra geldi. Avrupa'da oynayanlar geç geldi. Üst üste sürekli maç oynayan Türk oyuncuların ne kadar performansının sene sonunda olacağı ortaya çıkabilir. Fiziksel, zihinsel yorgunluklar bazı oyuncularda fazla bazılarında az olabilir. Fiziksel sıkıntı yanı sıra, İtalya maçı sonrasında Galler maçında da olumsuzluğumuzu yenemedik. Fiziksel olarak eksiklik olduğunu kabul ediyorum ama bunun kampla ilgili olduğunu düşünmüyorum. Çok maç oynayan Hakan, Burak da düşüş gösterdi. Cengiz de az idman yaptığı için düşüş gösterdi. Yüksek tempolu oynayan bir takım ortaya çıkaramadık. Başarı ya da başarısızlıkta yine bizim çocuklardır. Bu çocuklara, gençlere güveniyorum ama bugünkü imtihanı iyi geçemedik. Buna da katılıyorum." şeklinde yanıtladı.

Şenol Güneş, "İtalya maçının şokunu atlatamadık dediniz ama İsviçre de İtalya'dan üç yedi ama bizim maçı da kazandı. Neden bu şoku atlatamadık' Rakiplerimiz de 'Türkiye'nin zayıf yanlarını biliyorduk' diyor. Zayıf yanları bu kadar ortada bir takım mıyız' Bunlara neden çözüm üretemedik" sorularına ise şu cevabı verdi:

"İlk maçı oynayan biziz, açılış maçını oynadık. Beklentimizin büyük olduğunu siz de biliyorsunuz İki maçın sonrasında buraya geldik, maç sonrasındaki fırtınayı biliyorsunuz. Evet sonuç kötü ama oyun olarak olumsuz bir ambiyans kamuoyunda geziyordu, oyuncuların da bundan etkilendiğini görüyordum. Düzeltmeye çalıştık ama düzeldiğini düşündüm ama sahaya yansıması istediğimiz şekilde değildi. İsviçre ise burada berabere kalarak, İtalya maçında 3-0 kaybetmeyi göze alabilir. Bizim hedefimiz iki maçtı, bunu kullanamadık. Bunu etkileyen faktörden biri olarak söyledim. İsviçre içinde bu doğru, İsviçre 1 puan ilk maçta aldığından grup ikinciliği şansı vardı. Galler niye 1-0 yenildi, ikinci oldu. İlk iki maçtaki avantajını kullandı. İtalya da oyuncu değişikliği yaptı. Tabii ki . Hollanda'nın İsviçre'nin zayıf yönü yok mu, Galler maçında biz attık kaleci çıkardı, doğrudur ama geçerliliği sonuçla ilişkilidir. Saha içindeki başarı önemlidir. Hücuma gittiğimizde attığımız şutlar iyiydi ama kaleci olağanüstü çıkardı. Onlar attığında da köşeye gitti. Gol atmayı beklerken, gol yedik."

Güneş, "İstifa edecek misiniz'" sorusuna ise, "Şu anda düşüncem istifa edip etmemek değil. İşimizi yaptık, buradan çıkmak düşüncem. Maçtan önce gelirken bizi dünya kupası finaline götürüyordunuz, şimdi nasıl gidersiniz diye düşünüyorsunuz. Zaten böyle yapıldığı için Türkiye'de sıkıntı var. Bunun hesabı yapılır, bu hesap size değil, yönetime verilir. Taraftar içinde bunu kullanarak, sizin bir planlama yapmanızı doğru bulmam. Fikir olarak sorulur, yetkili olduğum için sorumlu olduğumu söylüyorum. Herkes sorumlu, medya da sorumlu, yönetim de oyuncu da sorumlu. Takımın başarı başarısızlığında sorumluluğu üstüme almam gerekir. Bunun karşılığı istifa mıdır' İş yapmak mıdır' İşi bırakıp kaçmak mıdır' Yoksa çalışmak mıdır' Onu siz daha iyi takdir edersiniz." yorumunu yaptı.

Neler olacak neler?
İktisat profesöründen özel açıklamalar
İsrail'in yaptığı terör eylemi
İsrail, uluslararası hukuku ihlal etti
Ayhan Bora Kaplan'ın 15 Temmuz pişmanlığı
'En büyük hatam o kareye girmekti'
'Suistimalleri engellemeye yönelik tedbir'
Şimşek'ten KDV açıklaması
Erdoğan'dan 31 Mart yorumu
'İlk kazanan sandık olmuştur'
Tasarruf genelgeleri kağıt üstünde, vergi artışları gerçek
Kamu ne kadar tasarruf yaptı?
Bakan Şimşek'ten açıklama geldi
'Söylentilere inanmayın'
Yeni imajıyla ilk grup toplantısını yaptı
'Teşekkür önce örgütümüze'
75 kişi hayatını kaybetti, 10 bin 810 kişi yaralandı
Bayram trafiğinin acı bilançosu
Ticaret Bakanlığı'ndan çimento açıklaması
9 Nisan'dan önce gümrüklemesi yapıldı
Yerel seçimi kazanan CHP'yi uyardı
Bahçeli'den yeni anayasa çıkışı
Yargıtay'da başkanlık krizi sürüyor
17 turda da sonuç çıkmadı
Ölümden dönen Zehra nine konuştu
'Parçalayacaklardı, zor kurtuldum'
Sadece karın doyurmanın maliyeti
Minimum 16 bin 646 TL
Tarımda maliyetler yükselmeye devam ediyor
Tarım ÜFE yıllık yüzde 61.87 arttı
Neler olacak neler?
İktisat profesöründen özel açıklamalar
İsrail'in yaptığı terör eylemi
İsrail, uluslararası hukuku ihlal etti
Ayhan Bora Kaplan'ın 15 Temmuz pişmanlığı
'En büyük hatam o kareye girmekti'
'Suistimalleri engellemeye yönelik tedbir'
Şimşek'ten KDV açıklaması
Erdoğan'dan 31 Mart yorumu
'İlk kazanan sandık olmuştur'
Tasarruf genelgeleri kağıt üstünde, vergi artışları gerçek
Kamu ne kadar tasarruf yaptı?
Bakan Şimşek'ten açıklama geldi
'Söylentilere inanmayın'
Yeni imajıyla ilk grup toplantısını yaptı
'Teşekkür önce örgütümüze'
75 kişi hayatını kaybetti, 10 bin 810 kişi yaralandı
Bayram trafiğinin acı bilançosu
Ticaret Bakanlığı'ndan çimento açıklaması
9 Nisan'dan önce gümrüklemesi yapıldı
Yerel seçimi kazanan CHP'yi uyardı
Bahçeli'den yeni anayasa çıkışı
Yargıtay'da başkanlık krizi sürüyor
17 turda da sonuç çıkmadı
Ölümden dönen Zehra nine konuştu
'Parçalayacaklardı, zor kurtuldum'
Sadece karın doyurmanın maliyeti
Minimum 16 bin 646 TL
Tarımda maliyetler yükselmeye devam ediyor
Tarım ÜFE yıllık yüzde 61.87 arttı

Ali Koç'tan Büyükekşi'ye 'aday olma' mesajı

Kulüpler Birliği Başkanı Ali Koç, TFF seçimlerinin haziran ayı başında yapılmasının uygun olduğunu belirtirken, kulüplerin ortak düşüncesinin yeni bir kadroyla yeni sezon hazırlıklarının yapılmasının daha iyi olacağını aktardı.
16.04.2024 21:53:00 / Güncelleme: 16.04.2024 23:47:00
İhlas Haber Ajansı
Ali Koç'tan Büyükekşi'ye 'aday olma' mesajı
Ali Koç'tan Büyükekşi'ye 'aday olma' mesajı
Kulüpler Birliği Vakfının Maslak'ta bulunan binasında basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Fenerbahçe ve Kulüpler Birliği Başkanı Ali Koç, 18 Temmuz'da yapılacağı açıklanan Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) seçimli genel kurulunun, tarihinin değiştirilmesinin tek gündem maddesi olduğunu dile getirdi.

Koç, "Türk futbolunun menfaati için seçimlerin en kısa zamanda yapılması. Bunun için muhtelif yöntemler var. Hukuken bunun iki yöntemi var. İmza toplamayla seçime gidersek en erken haziran ayının üçüncü haftasında seçim oluyor. Ama bizim istediğimiz haziran ayının başında olması. Bunun için de Türkiye Futbol Federasyonunun alacağı kararla mümkün. 18 Temmuz'un, yeni sezon yapılanması ve yeni gelecek başkanın elini kolunu bağlaması açısından uygun olmayacağını düşünüyoruz. Bu konuda fikir birliği var. Diyalogla yapalım, diyalog ve imzayla yapalım, imzayla zaten yapmak zorundalar gibi değişik düşünceler var. Burada mutabık kalınan konu, seçimlerin en kısa tarih olan haziran ayı başında olması. TFF'nin iradesiyle yapılacak seçimin en çabuk yapılma takvimi 22 gün. Bugünden hareket edersek mevcut sezonun bitiminde seçimlerin yapılması söz konusu. Yeni gelecek federasyonun önünün daha açık olacağını düşünüyoruz. kulüpler Birliği olarak ortak hareket etme kararı aldık. Haziran ayı için seçim isteyeceğiz. Bir heyet oluşturduk. Bu heyet, TFF'yi ziyaret ederek aldığımız kararları, duygu ve düşünceleri kendilerine aktarıp, erken seçimi neden talep ettiğimizi anlatacaklar. Bu arada imza toplama süreci de devam edecek. Arada bayram olmasaydı imzalar çoktan toplanmıştı" şeklinde konuştu.

"TFF yöneticilerinin kulüpleri arayarak destek konuşmaları yapmalarını yadırgadık"

Toplantıda hemfikir oldukları konunun seçimlerin erken yapılması kararı olduğunu belirten Koç, şunları söyledi: "Aramızda bir konudan rahatsız olan kulüplerimiz var. İsim vermeyeceğim ama TFF yöneticilerinden bazılarının özellikle alt lig kulüplerini arayarak menfaat ve maddi anlamda destek konuşmaları yapmalarını son derece yadırgadık. TFF'nin bir yönetim kurulu üyesinin kulüpleri arayarak bu nebze kulüpleri arayarak 'imza vermeyin' demelerini sizlerin önünde açıklamak istedik. Doğru olanı, bu arkadaşın istifa etmesidir. Burada şu anda 14 kulüp var, 6 kulüp toplantıya katılamadı. Ama net bir şekilde hepimizin tek vücut olduğu konu haziran başında seçimin yapılması. İnşallah arzuladığımız noktaya hep beraber gelebiliriz. Şayet federasyonumuz bu yönde hareket etmeyi kabul etmediği takdirde biz ikinci alternatifi elimizde tutacağız. O da birkaç gün içinde tamamlanacaktır. İmza verenler, vermeyenler diye bir ayrıştırma aramızda yok. Hepimiz bir an önce erken seçim yapılmasını istiyoruz. Burada en memnun olduğumuz konu, bir an evvel seçimin yapılması."

"Genel kanı mevcut başkanın aday olmayacağı, olmasının da yanlış olduğu yönünde"

TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi'nin yapılacak seçimli genel kurulda aday olup olmayacağıyla ilgili de konuşan Ali Koç, "Mevcut başkanın aday olup olmayacağı da kafa karışıklığı konusu oldu. Bazı kulüplerde aday olacağı, bazı kulüplerde aday olmayacağı bilgisi var. Bizim anladığımız aday olmayacağı yönünde. Ancak çoğumuzun düşüncesi, yeni bir kadroyla yeni sezon hazırlıklarının yapılması daha iyi olur" ifadelerini kullandı.

"Geçmişteki yöntemlere ses çıkarmazsak, aynı sorunlar devam edecektir"

Diyalog konusunda bazı başkanların hemfikir olduğunu belirten Koç, yayın ihalesiyle ilgili de sorulan soruya yanıt vererek, "9 kişilik bir komite var. Orada Dursun Özbek var, Göksel Gümüşdağ var, ben varım. Bizler ana parametreleri onaylamıştık, detaylar kalmıştı. Sonrasında da rekabet kuruluna gidecekti. Son yaptığımız sorgulamada rekabet kurulu tarafından onaylandığının bilgisi geldi. Dursun Başkan gibi düşünen başka başkanlar da var. Diyalog kanallarını açık tutup orada belirleyeceğimiz 4 arkadaşımızla ikna sürecini hayata geçirmek istiyoruz. Daha şık ve zarif yöntem olduğu için bunu tercih ediyoruz. İkna yönetimi meyve vermediği takdirde diğer cephanenin cebimizde olmasını istediğimiz için imza sürecini devam ettiriyoruz. Net sayı vermeyeceğim şu anda ama arefe günü 100'e yakın imzaya geldik. Söz veren, bayramdan sonra imza vereceğini belirtenlerle sayı 200'ü buluyor. Burada hatırı sayılır sayıda başkanların düşüncesi de, bundan sonrasının doğru kurgulanması, çok adaylı bir seçim olması, futbolun içinden gelen insanlar tarafından çok adaylı seçimle federasyonun belirlenmesi. Bundan sonrasını kurgulamazsak, geçmişteki yöntemlere ses çıkarmazsak, aynı sorunlar devam edecektir" diye konuştu.
Ali Koç, yabancı sayısı ve Türkiye Kupası formatıyla ilgili, "Her iki konuda da bizlerle ciddi istişareler ve toplantılar sonrasında karar alındı. Kulüplere rağmen alınan bir karar değil. Yeni gelecek yönetimin de bunu devam ettireceğini düşünüyoruz. Bizim buna karşı herhangi bir düşüncemiz yok, beraber alınmış bir karardır" değerlendirmesinde bulundu.

"18 Temmuz tarihi geç"

Beşiktaş Kulübü Başkanı Hasan Arat, TFF seçimine ilişkin konuştu
16.04.2024 17:47:00
Anadolu Ajansı
"18 Temmuz tarihi geç"
"18 Temmuz tarihi geç"

Beşiktaş Kulübü Başkanı Hasan Arat, Türkiye Futbol Federasyonunun (TFF) 18 Temmuz'da yapılacağını açıkladığı genel kurul öncesinde, Kulüpler Birliği Vakfı'nın aklıselim bir karar alarak seçimi hızlandırması gerektiğini vurguladı.

Kulüpler Birliği Vakfı'nın Maslak'ta bulunan binasında gerçekleştirilen toplantı öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Hasan Arat, siyah-beyazlı kulüp olarak duruşlarının aynı olduğunu belirterek, 18 Temmuz tarihinin geç olduğunu dile getirdi. Tarihin geç olduğunu gerekçeleriyle daha önce açıkladıklarının altını çizen Arat, "Bu konuda ısrarcıyız. Ligin başlamasına çok az bir süre kala genel kurul yapılması, kurulların oluşturulması, problemlerin çözülmesi gibi kararlar var. Kulüpler Birliği aklıselim bir karar alarak bu seçimi hızlandırmalıdır. Seçim bir an önce yapılmalıdır. Türk futbolu açısından son derece kritik bir virajdır. Bu yapılanmanın Türk futboluna faydası olur, zararı olmaz. Demokratik bir seçim olması lazım, çok adaylı olmasında fayda vardır. Kurulların demokratik seçiminin önünün açılması lazım." açıklamasında bulundu.

Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığı için aday olacak isimlerin mutlaka bir kulübün sempatizanı olduğunun altını çizen Arat, şöyle devam etti: "Aday olmayı düşünenler üyeliklerini dondurmalılardır, tarafsızlık sözü vermelidir. Bunu çok çağdaş şekilde yapabileceğimize inanıyorum. Türkiye son 4 ayda futbolda dünyada iyi bir resim vermiyor. Bunu hep beraber düzeltebiliriz. Demokratik yollarla gelecek başkan ve heyetinin, tüm kulüplerin de desteğiyle, alt liglerdeki takımları da besleyerek birlik ve beraberlik içinde çözüm bulmalıdır. Beşiktaş Kulübü olarak bizim baştan beri durduğumuz yer ve söylemlerimiz aynıdır, geri adım atmayacağız."

Türkiye'de yaşanan her şeyin bütün dünyada anında görüldüğünü, bunun da savunulacak bir yeri olmadığını söyleyen Arat, Avrupa'da oynanan maçlarda benzer sıkıntıların yaşanmadığını belirtti. Türkiye'nin daha iyilerine layık olduğunu dile getiren Arat, "Bu iş sadece stat yapmakla, iyi takım kurmakla olmuyor. Yönetim açısından da hepimiz elimizi taşın altına koyup aday olacak kişileri dikkatlice gözden geçirmeliyiz." ifadelerini kullandı.

Demokrasilerde doğru yolun herkesin kendi düşüncesini söylemesi olduğunu vurgulayan Arat, şöyle konuştu: "Tüzük eğer bunu kulüplere hak olarak veriyorsa, kulüpler bunu hak olarak kullanır. Yolun hangisinin doğru, hangisinin yanlış olduğunu kulüpler belirler. Biz her zaman uzlaşmacıyız. Bu konuda her türlü öncülüğü yapmaya hazırız. Ama doğru yolun ne olduğunu içerideki kulüpler ve oy hakkı olan insanlar verecektir. Tüzük gereği haklarını kullanıyorlar, kullanılan bir hak mutlaka doğru bir haktır. Beşiktaş Kulübü, kulüp farkı gözetmeksizin, üzerindeki formayı aday olduğu anda çıkaran, uluslararası niteliğe sahip, Türk futbolunu ileriye götürecek her türlü adaya destek olur. Kişiler önemli değil, önemli olan Türk futboludur, Türkiye'dir. Biz bunu düzeltmek için her türlü öncülüğü yapacağız." AA

Özbek erken seçim için Büyükekşi ile görüşüyor

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, TFF seçimine ilişkin konuştu
16.04.2024 16:52:00
Anadolu Ajansı
Özbek erken seçim için Büyükekşi ile görüşüyor
Özbek erken seçim için Büyükekşi ile görüşüyor

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, Türkiye Futbol Federasyonunun (TFF) 18 Temmuz'da yapılacağını açıkladığı seçimli genel kurul tarihinin öne çekilmesi gerektiğini söyledi.

Kulüpler Birliği Vakfı'nın Maslak'taki merkezinde gerçekleştirilecek toplantı öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Özbek, Süper Lig kulüplerinin ortak görüşünün TFF'nin başarılı bir yönetim sergilemediği yönünde olduğunu dile getirdi. TFF Yönetimi'nin erken seçimle yenilenmesi gerektiğini kendisinin de defalarca belirttiğini söyleyen Özbek, erken seçim çağrısı yapılabilmesi için belli sayıda delege imzasına ihtiyaç olduğunun altını çizdi.

Galatasaray olarak oluşturulan imza kampanyasına destek vereceklerini açıkladıklarını ancak Mehmet Büyükekşi'nin bu açıklamanın ardından seçimli genel kurul kararı aldığını duyurduğunu hatırlatan Özbek, şöyle konuştu: "Bunun üzerine de imza kampanyasının, bize göre gerekliliği kalmadığını düşündük. Erken seçim tarihini 18 Temmuz olarak açıkladılar. Tarih uygun mudur, değil midir ayrı bir şey. Bizce seçimin daha erken tarihte yapılması esastır fakat bunun diyalogla çözülmesi gerektiğini düşünüyoruz. Burada önemsediğim husus Kulüpler Birliği içindeki bölünmeyi engellemek. Burada imza verenler olacak, vermeyenler olacak bu da birlikteliği yaralayacaktır. Zaten Mehmet Büyükekşi erken seçime 'evet' dediğine göre, seçimin de daha erken tarihe çekilmesi yönünde kapının açık olduğunu düşünüyorum. Bu konuda da defalarca kendisiyle görüştüm. Türk futbolunun menfaati, bu seçimin daha erken yapılması. Bunun yolu da diyalog kapısını açık tutmak ve bu diyaloğu sürdürmek. İmza toplayarak bunun üzerine gitmektense bizim düşüncemiz görüşerek, mutabık kalarak erken seçimi yapmak. Buradaki en önemli husus imza veren, vermeyen diye bölünmenin önüne geçmektir."

TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi'yle yaptığı görüşmelerden uzlaşmanın sonuç vereceği izlenimini aldığını da sözlerine ekleyen Dursun Özbek, "Uzlaşmanın sonucunu denemek gerekli. Bundan sonuç alınamazsa ne yapılacak konusu, uzlaşmanın sonucunu beklemekten geçer. Sayın Mehmet Büyükekşi'yle konunun ehemmiyeti sebebiyle görüşüyoruz. Bu seçimin haziran ayında yapılmasının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Mehmet Büyükekşi'yi görüşerek ikna etme çabasındayım. Bunları denedikten sonra ne yapacağımızı o zaman düşünmek lazım." ifadelerini kullandı.

Mehmet Büyükekşi'yle yaptığı görüşmenin içeriğini aktarmanın doğru olmayacağını da aktaran Dursun Özbek, şunları söyledi: "Galatasaray'ın görüşünün en önemli maddesi, Kulüpler Birliği'ndeki birlikteliği bozmamak. İmza verenler olacaktır, vermeyenler olacaktır. Bu bölünmenin önüne geçmemiz gerekiyor. Birbirimizi ikna etmeye çalışıp bunu denemekte fayda olduğunu düşünüyorum." AA

Olimpiyat meşalesi yakıldı

Paris 2024 Olimpiyat Oyunları meşalesi yakıldı
16.04.2024 15:00:00
Anadolu Ajansı
Olimpiyat meşalesi yakıldı
Olimpiyat meşalesi yakıldı

Paris 2024 Olimpiyat Oyunları meşalesi yakılarak Yunanistan'dan Fransa'ya yolculuğu başladı.

Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) tarafından yapılan açıklamada, 33. Olimpiyat Oyunları için düzenlenen geleneksel meşale yakma töreni, dün Yunanistan'daki Olympia Antik Kenti'nde gerçekleşti. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nın olimpiyat meşalesi, antik olimpiyat oyunlarının doğduğu yer olan Olimpia antik kentinde düzenlenen özel bir törenle yakıldı.

Meşalenin Yunanistan'dan Paris'e olan yolculuğunun başlangıcı olan etkinliğe, IOC Başkanı Thomas Bach ve Paris 2024 Organizasyon Komitesi Başkanı Tony Estanguet'in de aralarında bulunduğu çok sayıda kişi katıldı.

Paris Olimpiyat Oyunları, 26 Temmuz-11 Ağustos tarihlerinde düzenlenecek. AA

logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2024

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.