Sıra Kasımpaşa ve Galatasaray'da
Antalyaspor Basın Sözcüsü Adnan Başkan, ligde kalan iki maçlarını da kazanmak istediklerini belirterek, 'Alacağımız puanların bizi nereye taşıyacağını lig bitince göreceğiz' dedi
10.05.2022 11:40:00





Antalyaspor Basın Sözcüsü Adnan Başkan, ligin ikinci yarısında yakalanan büyük çıkış ve takımın hedefleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.
Sezonun bitimine iki hafta kala Antalyaspor'un herkesi gururlandırmaya devam ettiğini dile getiren Başkan, 'Ligin 22. haftasında küme düşme hattında bulunan takımımızdan hiçbir zaman umudumuzu kesmedik. Bugün bizden çok daha büyük bütçelerle kurulan takımlarla aynı hedef için yarışıyoruz. Geçen sezon kırılan tarihi rekoru bu yıl bir kez daha kırdık. 14 haftadır bileğimiz bükülmüyor. Bunun 9'unun da galibiyet olması çok önemli. Biz bunu tesadüfen yapmadığımızı, futbol oynayarak bu başarıyı elde ettiğimizi tüm futbol kamuoyu görüyor' diye konuştu.
Sezonun bitimine iki hafta kala Antalyaspor'un herkesi gururlandırmaya devam ettiğini dile getiren Başkan, 'Ligin 22. haftasında küme düşme hattında bulunan takımımızdan hiçbir zaman umudumuzu kesmedik. Bugün bizden çok daha büyük bütçelerle kurulan takımlarla aynı hedef için yarışıyoruz. Geçen sezon kırılan tarihi rekoru bu yıl bir kez daha kırdık. 14 haftadır bileğimiz bükülmüyor. Bunun 9'unun da galibiyet olması çok önemli. Biz bunu tesadüfen yapmadığımızı, futbol oynayarak bu başarıyı elde ettiğimizi tüm futbol kamuoyu görüyor' diye konuştu.
















































































