Solskjaer: 'Yarın maça kazanmak için çıkacağız'
Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, FC Lausanne-Sport maçı öncesi yaptığı açıklamada, "Kendi oynadığımız oyuna güvenerek yarın maça kazanmak için çıkacağız. Yarın ki maç ilk devre olacak, İstanbul'da da ikinci devresi olacak diyelim. Ve biz maça hazırız" dedi
20.08.2025 23:06:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, FC Lausanne-Sport maçı öncesi yaptığı açıklamada, "Kendi oynadığımız oyuna güvenerek yarın maça kazanmak için çıkacağız. Yarın ki maç ilk devre olacak, İstanbul'da da ikinci devresi olacak diyelim. Ve biz maça hazırız" dedi.
Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer ile futbolculardan Wilfred Ndidi, UEFA Konferans Ligi Play-Off Turun'nda FC Lausanne-Sport ile oynayacakları karşılaşma öncesinde düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Solskjaer sözlerine Wilfred ile başlayarak, "Çok profesyonel bir oyuncu ve aynı zamanda iyi de bir insan. Bizim eksik olduğumuz bazı şeyleri tamamlayacak kapasitede bir oyuncu. Lider bir oyuncu. Mutluyum onu transfer ettiğimiz için. Önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok katkı vereceğini biliyorum. O yüzden Wilfred'i getirdiğimiz, transfer ettiğimiz için çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum" diye konuştu.
Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer ile futbolculardan Wilfred Ndidi, UEFA Konferans Ligi Play-Off Turun'nda FC Lausanne-Sport ile oynayacakları karşılaşma öncesinde düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Solskjaer sözlerine Wilfred ile başlayarak, "Çok profesyonel bir oyuncu ve aynı zamanda iyi de bir insan. Bizim eksik olduğumuz bazı şeyleri tamamlayacak kapasitede bir oyuncu. Lider bir oyuncu. Mutluyum onu transfer ettiğimiz için. Önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok katkı vereceğini biliyorum. O yüzden Wilfred'i getirdiğimiz, transfer ettiğimiz için çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum" diye konuştu.















































































