Süper Lig'in ilk 4 haftasının raporu
Trendyol Süper Lig'in ilk 4 haftasını Galatasaray lider olarak tamamlarken, Kasımpaşa ile Gençlerbirliği ise puan alamadı
01.09.2025 10:52:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Trendyol Süper Lig'in ilk 4 haftasını Galatasaray lider olarak tamamlarken, Kasımpaşa ile Gençlerbirliği ise puan alamadı.
Trendyol Süper Lig'de 4. hafta tamamlandı ve milli takım maçları için verilen araya girildi. İlk 4 hafta sonunda Galatasaray, aldığı 12 puanla liderlik koltuğunda yer aldı. Sarı-kırmızlıların ardından Trabzonspor 10 puanla 2, Göztepe de 8 puanla 3. sırada bulunuyor. Eksik karşılaşmaları olan Fenerbahçe 7 puanla 5, Beşiktaş da 3 puanla 11. sırada araya girdi.

Süper Lig'de ilk 4 haftanın ardından puan kaybetmeyen tek takım Galatasaray oldu. Fenerbahçe ile Trabzonspor, 1'er maçta berabere kalırken, Beşiktaş ise 1 müsabakada mağlup oldu. Kasımpaşa ile Gençlerbirliği de çıktıkları mücadelelerde puan alamadı.

Ligde oynanan karşılaşmalarda toplam 73 gol sevinci yaşandı. Konyaspor'un deplasmanda Eyüpspor'u 4-1, Gaziantep FK'nın da konuk olduğu Kasımpaşa'yı 3-2'lik skorlarla mağlup ettiği müsabakalar geride kalan 4 haftada en gollü karşılaşmalar oldu. Corendon Alanyapor - Çaykur Rizespor, Göztepe - Fenerbahçe ve Başakşehir - Eyüpspor maçlarında ise gol sesi çıkmadı.

Süper Lig'de şu ana kadar oynanan müsabakalarda hakemler 7 kez kırmızı kartına başvurdu. Sezonun ilk kırmızı kartı, Gaziantep FK - Galatasaray maçında çıktı ve Gaziantep ekibinin kalecisi Burak Bozan kırmızı kartla oyun dışında kaldı. En çok kırmızı kart gören takım ise 2 kez ile Göztepe oldu. Göztepe'den Juan ve İsmail Köybaşı, Fenerbahçe'den Jayden Oosterwolde, Kocaelispor'dan Samet Yalçın, Fatih Karagümrük'ten Marius Tresor Doh, Gençlerbirliği'nden de Michal Nalepa da kırmızı kart gören futbolculardı.
Trendyol Süper Lig'de 4. hafta tamamlandı ve milli takım maçları için verilen araya girildi. İlk 4 hafta sonunda Galatasaray, aldığı 12 puanla liderlik koltuğunda yer aldı. Sarı-kırmızlıların ardından Trabzonspor 10 puanla 2, Göztepe de 8 puanla 3. sırada bulunuyor. Eksik karşılaşmaları olan Fenerbahçe 7 puanla 5, Beşiktaş da 3 puanla 11. sırada araya girdi.
Galatasaray puan kaybetmedi

Süper Lig'de ilk 4 haftanın ardından puan kaybetmeyen tek takım Galatasaray oldu. Fenerbahçe ile Trabzonspor, 1'er maçta berabere kalırken, Beşiktaş ise 1 müsabakada mağlup oldu. Kasımpaşa ile Gençlerbirliği de çıktıkları mücadelelerde puan alamadı.
6 maç oynanmadı
Fenerbahçe, Beşiktaş, RAMS Başakşehir ve Samsunspor'un Avrupa kupaları mücadelelerinden dolayı 6 karşılaşma oynanmadı. Bu süreçte siyah-beyazlıların ve turuncu-lacivertlilerin 2, sarı-lacivertliler ve kırmızı-beyazlıların da 1'er müsabakası ertelendi.Toplam 73 gol atıldı

Ligde oynanan karşılaşmalarda toplam 73 gol sevinci yaşandı. Konyaspor'un deplasmanda Eyüpspor'u 4-1, Gaziantep FK'nın da konuk olduğu Kasımpaşa'yı 3-2'lik skorlarla mağlup ettiği müsabakalar geride kalan 4 haftada en gollü karşılaşmalar oldu. Corendon Alanyapor - Çaykur Rizespor, Göztepe - Fenerbahçe ve Başakşehir - Eyüpspor maçlarında ise gol sesi çıkmadı.
En golcü Galatasaray
Ligde 4 haftada en golcü takım olan Galatasaray, yaptığı 4 maçta rakip fileleri 13 kez havalandırdı. Cimbom'un ardından Konyaspor 8, Fenerbahçe ile Göztepe de 6'şar gol sevinci yaşadı. Ligin en az gol atan takımları ise Başakşehir ile Çaykur Rizespor oldu ve 1'er gol kaydetti.Barış Alper Yılmaz ve Eren Elmalı'dan 3'er gol
Geride kalan haftalarda en golcü futbolcular Galatasaray'dan oldu. Sarı-kırmızılılarda Barış Alper Yılmaz ile Eren Elmalı, 3'er kez gol sevinci yaşadı ve gol krallığında zirvede yer aldı. Gaziantep FK'nın Rumen futbolcusu Alexandru Maxim da 3 asistle bu alanda ilk sırada bulunuyor.7 kırmızı kart çıktı

Süper Lig'de şu ana kadar oynanan müsabakalarda hakemler 7 kez kırmızı kartına başvurdu. Sezonun ilk kırmızı kartı, Gaziantep FK - Galatasaray maçında çıktı ve Gaziantep ekibinin kalecisi Burak Bozan kırmızı kartla oyun dışında kaldı. En çok kırmızı kart gören takım ise 2 kez ile Göztepe oldu. Göztepe'den Juan ve İsmail Köybaşı, Fenerbahçe'den Jayden Oosterwolde, Kocaelispor'dan Samet Yalçın, Fatih Karagümrük'ten Marius Tresor Doh, Gençlerbirliği'nden de Michal Nalepa da kırmızı kart gören futbolculardı.


















































































