Talisca'dan tarihi değiştirecek sözler: Kerem penaltıyı atamadı
Talisca, derbi hezimeti sonrasında faturanın kendisine kesilmesi üzerine "kırgın" bir manifesto yayımladı
30.04.2026 15:00:00
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Fenerbahçe'nin yıldızı Talisca, derbi hezimeti sonrasında faturanın kendisine kesilmesi üzerine; soyunma odasında yaşanan bölünme, taraftarın ve yönetimin tepkisine karşı "kırgın" bir manifesto yayımladı. Sambacının "gerçek takım arkadaşlarının kim olduğunu görürsün" ve "sorumluluğu ben aldım" diyerek suçladığı ismin Kerem Aktürkoğlu olduğu iddia edildi. Kerem'in birinci penaltıcı olmasına rağmen Talisca'ya "sen at" dediği, soyunma odasında "yaktın bizi" diyerek sambacıya yüklenenler arasında da ilk sırada yer aldığı iddia edildi.

Galatasaray derbisinde kaçırdığı penaltı ile Tedesco ile beraber Devin Özek'in de ipini çekti. Fenerbahçe'yi seçime sürükledi. Yetinmedi; Sadettin Saran'ın bir daha aday olamamasına sebep oldu. Daha da fazlası belki de camianın 3 Temmuz'un en fazla konuşulan isimlerinden birisi olan Mehmet Ali Aydınlar'la hesaplaşmasının önünü açtı.

Tabii ki Talisca kaçırdığı bir penaltıyla bu kadar şeye tek başına neden olmadı... ancak Bosna'da Avusturya-Macaristan İmparatoru Ferdinand'ın öldürülmesi de 1.Dünya Savaşı'nın çıkmasının tek nedeni değildi. Sadece ateşleyicisiydi.

TALISCA'NIN SÖZLERİ ÇOK AĞIR
Sambacı derbide kaçırdığı penaltı ile ilgili olarak ilginç bir açıklama yaptı:
- Penaltıyı atan benim. Sorumluluk bana ait. İşte böyle anlarda gerçek takım arkadaşlarının kim olduğunu görürsün. Penaltıyı atmamı kimse söylemedi çünkü penaltıyı atan benim. Bu sorumluluğu ben aldım çünkü bu benim görevim.

TALISCA VE EDERSON'A TEPKİ VARDI
Talisca penaltı kaçtıktan sonra kendisine destek olmayan, aksine saha içinde ve soyunma odasında sırtını dönen takım arkadaşlarına tepki gösterdi.
Bu da bir süredir takım içinde çok yüksek maaş alan (Talisca, Ederson vb…) ancak karşılığını vermeyen oyunculara karşı bir tepki olduğu iddiasını akıllara getirdi.
Talisca'ya kaçırdığı penaltı yüzünden en büyük tepkinin ise Skriniar, Kerem ve İsmail'den geldiği iddia edildi. Hatta devre arasında İsmail'in, Talisca'ya "yaktın bizi" diyerek tepki koyduğu bildirildi.

TEDESCO, KEREM'İN ATMASINI İSTİYORDU
Talisca'nın ayrıca Beşiktaş derbisinde penaltıyı atan Kerem Aktürkoğlu'nun Galatasaray derbisinde "topun başına geçmeye cesaret edemediğini" ima ettiği iddia edildi. İddialara göre Tedesco maçtan önce penaltıcıları tahtaya Kerem 1, Talisca 2 şeklinde yazdı. Ancak Kerem penaltı atışından önce Talisca'nın kulağına (kameralara da yansıdı) atmak istemediğini söylediği belirtildi.

Galatasaray derbisinde kaçırdığı penaltı ile Tedesco ile beraber Devin Özek'in de ipini çekti. Fenerbahçe'yi seçime sürükledi. Yetinmedi; Sadettin Saran'ın bir daha aday olamamasına sebep oldu. Daha da fazlası belki de camianın 3 Temmuz'un en fazla konuşulan isimlerinden birisi olan Mehmet Ali Aydınlar'la hesaplaşmasının önünü açtı.

Tabii ki Talisca kaçırdığı bir penaltıyla bu kadar şeye tek başına neden olmadı... ancak Bosna'da Avusturya-Macaristan İmparatoru Ferdinand'ın öldürülmesi de 1.Dünya Savaşı'nın çıkmasının tek nedeni değildi. Sadece ateşleyicisiydi.

TALISCA'NIN SÖZLERİ ÇOK AĞIR
Sambacı derbide kaçırdığı penaltı ile ilgili olarak ilginç bir açıklama yaptı:
- Penaltıyı atan benim. Sorumluluk bana ait. İşte böyle anlarda gerçek takım arkadaşlarının kim olduğunu görürsün. Penaltıyı atmamı kimse söylemedi çünkü penaltıyı atan benim. Bu sorumluluğu ben aldım çünkü bu benim görevim.

TALISCA VE EDERSON'A TEPKİ VARDI
Talisca penaltı kaçtıktan sonra kendisine destek olmayan, aksine saha içinde ve soyunma odasında sırtını dönen takım arkadaşlarına tepki gösterdi.
Bu da bir süredir takım içinde çok yüksek maaş alan (Talisca, Ederson vb…) ancak karşılığını vermeyen oyunculara karşı bir tepki olduğu iddiasını akıllara getirdi.
Talisca'ya kaçırdığı penaltı yüzünden en büyük tepkinin ise Skriniar, Kerem ve İsmail'den geldiği iddia edildi. Hatta devre arasında İsmail'in, Talisca'ya "yaktın bizi" diyerek tepki koyduğu bildirildi.

TEDESCO, KEREM'İN ATMASINI İSTİYORDU
Talisca'nın ayrıca Beşiktaş derbisinde penaltıyı atan Kerem Aktürkoğlu'nun Galatasaray derbisinde "topun başına geçmeye cesaret edemediğini" ima ettiği iddia edildi. İddialara göre Tedesco maçtan önce penaltıcıları tahtaya Kerem 1, Talisca 2 şeklinde yazdı. Ancak Kerem penaltı atışından önce Talisca'nın kulağına (kameralara da yansıdı) atmak istemediğini söylediği belirtildi.















































































































