Tarihe geçen anlarla küme düştü
Göztepe, Yeni Malatyaspor'un ardından Süper Lig'den düşen ikinci takım oldu
23.04.2022 18:59:00





Spor Toto Süper Lig'in 34. haftasında Gaziantep Futbol Kulübü'ne konuk olan Göztepe, rakibiyle 1-1 berabere kaldı.
Bu sonucun ardından 28 puanla haftayı tamamlayan Göztepe, Öznur Kablo Yeni Malatyaspor'un ardından Süper Lig'e veda etmesi kesinleşen ikinci takım oldu.
Yaşanan tartışmaların ardından Göztepeli futbolcular santra atışından sonra rakiplerine kaleyi açmaya karar verdi. Santra sonrasında kaleye yönelen Joao Figueiredo topu ağlara gönderdi ve durum 1-1 oldu.
Bu sonucun ardından 28 puanla haftayı tamamlayan Göztepe, Öznur Kablo Yeni Malatyaspor'un ardından Süper Lig'e veda etmesi kesinleşen ikinci takım oldu.
Tarihe geçen son bölüm
Karşılaşmanın 90+2. dakikasındaki hakem atışında Göztepe'de Soner Aydoğdu, yaklaşık 40 metrelik mesafeden topu kaleye doğru gönderdi. Direkten dönen topu önünde bulan Adis Jahovic, yaptığı vuruşla topu ağlara gönderdi ve takımını 1-0 öne geçirdi. Göztepe, maçı galibiyetle tamamlaması halinde Süper Lig'de kalma umutlarını sürdürecekti. Golün ardından Gaziantep ekibinin oyuncuları hakem atışı sonrasında sportmenlik gereği topun kendilerine verilmesi gerektiği yönünde itirazlarda bulundu.Yaşanan tartışmaların ardından Göztepeli futbolcular santra atışından sonra rakiplerine kaleyi açmaya karar verdi. Santra sonrasında kaleye yönelen Joao Figueiredo topu ağlara gönderdi ve durum 1-1 oldu.




















































































