Türk Hava Yolları (THY), yolcu olarak bineceği İstanbul-Ankara uçağının rötar yapması nedeniyle zarara uğradığını iddia eden Metin İlkay Çimen adlı kişi, manevi tazminat davası açtı. Türk Hava Yolları, ilk kez rötar nedeniyle bir yolcuya tazminat ödedi. THY'yi mahkum ettiren Metin İlkay Çimen'in avukatı tarafından açılan dava dilekçesinde, Çimen'in, THY'nin 31 Ağustos 2006 saat 20.25'deki TK 0152 sefer sayılı İstanbul-Ankara uçağından bilet aldığı ve belirtilen saatte Atatürk Havalimanı'nda bulunduğu kaydedildi. Uçuşun 2 saati aşkın bir süre rötarlı gerçekleştirildiği ve bu süre zarfında hiçbir THY görevlisinin uçağın kalkış saati veya gecikme sebebi hakkında bir açıklama yapmadığı iddia edilen dilekçede, yolcuların iki saatlik gecikmenin ardından TK 0160 sefer sayılı İstanbul-Ankara uçağına yönlendirildiği ve Çimen'e, "numarasız seyahat eden şehir içi dolmuşları gibi istediği yere" oturmasının söylendiği ifade edildi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.