Türkiye Dünya Kupası'na neden erken veda etti?
A Milli Futbol Takımı, maçlarını uygun hava koşullarında ve gece vakti oynamasına karşın Avustralya'dan sonra Paraguay'a da kaybetti. Böylece Dünya Kupası'na erken veda etti. Şanssızlık başlıca faktörlerden biriydi ancak turnuvaya hazırsızlık da her haliyle sırıtıyordu.
20.06.2026 08:33:00
HASAN GÜNDOĞDU
HASAN GÜNDOĞDU





1. Teknik Direktör Montella, rakipleri hiç ama hiç analiz edememiş. Türkiye, bugüne kadar çoğunlukla ve yoğunlukla Avrupa takımları ile oynadı. Avrupa futbolu başka, dünya futbolu başka... Avustralya ve Paraguay, kapanan takımlar... Bu kilidi açamadık. Açacak futbolcumuz da pek yok... Bunun için fiziksel güç de gerekiyor. Hızlı ve atik olmak gerekiyor. Barış Alper ve Kenan Yıldız bu açıdan yetenekli oyuncular... Ancak Paraguay maçına Kerem ve Yunus ile başlamak bellki de hataydı.
2. Kapalı defansı dağıtmanın bir yolu da uzaktan şutlar... Arda Güler, iki maçta da bu açıdan etkili olamadı. Çekilen uzaktan şutlar nadiren çerçeveyi buldu. Formsuz olsa da zaman zaman gözler İrfan Can Kahveci'yi aradı!
3. Çok şanssız ve kısmetsizdik. Bu kadar şansızlığa da pes doğrusu! İki maçta iki direkten dönen iki top! Ancak işini iyi yapanlar için şanssızlık diye bir şey yoktur!
4. Kaleci Uğurcan, iki maça da kötü başladı. Uzaktan şutları kurtarmakta başarısızdı. Paraguay maçına da konsantre olamadan çıkmış, anlaşılan o!
5. Altın jenerasyon sponsor firmaların pazarlama taktiklerinin kurbanı oldu. Bu kadar reklam filmi çok fazla... Ne ara bu reklamları çektiler, insan kavramakta zorlanıyor? Almanya, Fransa, Hollanda vesaire takımların oyuncuları reklamlarda oynadı mı? Göremedik...



















































































