Cumartesi akşamı Meltem TV'de yayınlanan diyalog özel programı sanal ortamda Türkiye gündemine girdi.Bu, özellikle gençlerin onu takip ettiğini gösteriyor, bu şuurlu bir gençlik adına çok sevindirici?Milyonların takip ettiği yayında Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Haydar Baş Bey kadrosuyla adeta gövde gösterisi yaptı. Türkiye'de siyasetin çivisi çıkmış diyenlere, gerçek lideri, kadroyu, çözümü gösterdiler.22 Mart'ta Kemerburgaz'da yapacakları Uluslararası Milli Ekonomi Modeli Kongresi'nden bahsettiler.Atatürk, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu olduğu kadar, Batıya diz çöktüren, emperyalizm karşısında ezilen halklara örnek bir lider olarak da bizim için gurur verici bir önderdir.Söyler misiniz, Atatürk'ten bu yana insanlığa örnek bir tez ile dünya sahnesine çıkan ikinci bir Türk oldu mu?Sayın Baş, işte bu şerefi Türk milletine tekrar yaşatacak bir tezle onların önüne çıktı.Duma'daki sunumlarından bahsetti. LDP'nin başkanı Jirinovski'nin, size "bizim ve dünyanın ihtiyacı var" demesini hatırlattı.İstanbul'da atılan imzalarla, Rusya devleti ile Sayın Baş arasında kurulan siyasi, ekonomik, sosyal işbirliğine vurgu yaptı. Orada da Rus vekiller, üstelik Türkçe olarak "Dünyanın Haydar Hocaya ihtiyacı var" demişlerdi ekranlardan?2007'de Almanya Heildelberg'teki kongreye Hollanda'dan katılan Prof. Versteegh, "AB kurtulmak istiyorsa Sayın Baş'ın modelini örnek almalı demiş ve AB'nin 15 yıl içinde yıkılacağı öngörüsünden çok etkilendiğini" ifade etmişti.Aynı profesör bir yıl sonra 2008'de Bursa'daki 4. Kongrede, bizim girmek için her şeyi verdiğimiz birliğin sosyal adalet eksikliğine ve geleceğine dair Haydar Hocanın fikirlerine nasıl vurgu yapıyor: "Prof. Baş, AB'nin mevcut liberal yaklaşımlarıyla zaten bir çok problemin sebebi olduğu için kendisine sağlayamadığı sosyal adaleti farklı kültür ve farklı uygarlara mensup halklara da sağlamasının mümkün olmadığını söyledi.AB anlayışının topluma sosyal adalet getiremeyeceğini ayrıca bu birliğin milli devletlere meydan okumak olduğunu çok öncelerden görmüş olacak ki, bütün projelerini insan üzerinden sistemleştiriyor. Böylece problemleri doğmadan çözüyor." Sayın Baş, BRICS üyesi devletlerin yani, Hindistan, Brezilya, Çin, Rusya ve Güney Afrika'nın kurduğu BRICS devletlerinin temsilcisinin 22 Mart'taki kongreye geleceğini ilan etti. Zira BRICS, MEM'de yer alan 'milli paralarla ticaret' kuralını uyguluyor.Yunanistan'da Çipras'ı iktidar eden de MEM ve kongrede Syriza'dan da bir temsilci bulunacak.Rusya'dan, AB ülkelerinden modeli yıllardır takip eden, kullanmaya başlayanlar bir kez daha modelin mükemmelliğini ve neler yaptıklarını Türk milleti ile paylaşacaklar.Paylaşacaklar çünkü Türk milleti halen uyumakta?İnşallah, dünyayı dalga dalga kurtaran bu can simidine sarılmayı bu sefer akıl ederler.Anlaşılan ekonomi eksenli geçecek seçim çalışmalarında, Milli Ekonomi Modeli'nin ağırlığı hissedilecek ki, bazıları yeşil kapitalizm olan adil düzeni MEM ile kıyaslamaya hatta MEM adil düzenden alıntı dedikodusunu yaymaya başlamışlar bile? Programda, Adil Düzen hakkında en güzel cevap, Kıbrıs'ta yapılan MEM kongresinde Sayın Lisiçkin'in ifade ettiği hakikati banttan yayınladıkları sahneydi.Sayın Lisiçkin, 6 sene evvel Erbakan ve ekibinin Adil Düzenle kendilerine geldiğini, Liberal Demokrat Parti Başkanı Jirinovski'nin talimatıyla onlarla kendisinin görüştüğünü ve Adil Düzen'in yeşil kapitalizm olduğu hakkında rapor verdiğini anlattı. Hatta Türkiye bunu uygularsa, uçurumdan aşağı gider benzetmesinde de bulunmuş.Şurası inkar edilemez bir hakikat ki, Milli Ekonomi Modeli bir kartopu olarak, 2005 senesinde ilk kongrede dağın tepesinden bırakıldı.10 senede gizlenmesi imkansız bir büyüklüğe ulaştı. Bugün onu kapitalizmden kopya Adil Düzen'e benzetseniz ne olur benzetmeseniz ne?Her parti seçim döneminde MEM'den bir şeyler çalıyor, kendine mal ediyor ama MEM sadece ülkemizdeki kötü taklitlerle değil, şimdiye kadar yazılan ve uygulanan hiçbir modelle zerre benzememektedir.Tamamen çözüm olan tez, içindeki başlıklarının hepsi bir arada hayata geçirilecek bir bütünlüktedir.İşsizliği halleden, adil gelir dağılımını sağlayan, sürekli büyümeyi sağlayan tek modeldir.Tüketim eksenli ilk ve tek modeldir.Faizi sistemden çıkaran tek modeldir.Vergiyi devletin tek gelir kalemi olmaktan çıkarır.Ve devletin ekonomiye müdahalesini gerekli gören ilk sistemdir.Kısaca, atılan çamurlar çok saçma, yersiz, mesnetsizdir ve acziyeti göstermektedir.Türk milletinin şerefle, gururla taşıması gereken bir tezi bu sefer baş tacı etmesini diliyorum.Çünkü ben ev hanımı maaşı almak istiyorum. Çocuk maaşı, doğum ikramiyesi, vatandaşlık maaşı bizleri bekliyor.Bağımsız, borç batağından çıkmış, diğer ülkelere de örnek olacak bir gelecek ancak MEM ile sağlanabilir.7 Haziran buna atılan ilk adım olsun.
Sinem Baş / diğer yazıları
- Geçmiş olsun Sayın Baş / 23.03.2020
- Gün BTP iktidarına çalışma günüdür / 19.11.2019
- Tebrikler Türk milleti! / 02.04.2019
- Ne mutlu ‘BTP’liyim’ diyebilene / 06.03.2019
- 2. buluşma iktidarın ayak sesleri / 26.02.2019
- Artık ‘Bağımsız Türkiye Partisi’ demeliyiz / 05.02.2019
- Prof. Dr. Haydar Baş’a çirkin saldırı / 11.01.2019
- Cumhuriyet ve iftiralar / 29.10.2018
- 10. Milli Ekonomi Modeli Kongresi / 29.05.2018
- Yarın 23 Nisan / 22.04.2018
- Gün BTP iktidarına çalışma günüdür / 19.11.2019
- Tebrikler Türk milleti! / 02.04.2019
- Ne mutlu ‘BTP’liyim’ diyebilene / 06.03.2019
- 2. buluşma iktidarın ayak sesleri / 26.02.2019
- Artık ‘Bağımsız Türkiye Partisi’ demeliyiz / 05.02.2019
- Prof. Dr. Haydar Baş’a çirkin saldırı / 11.01.2019
- Cumhuriyet ve iftiralar / 29.10.2018
- 10. Milli Ekonomi Modeli Kongresi / 29.05.2018
- Yarın 23 Nisan / 22.04.2018

























































