Ortakların kapıştığına dair çok yoğun haberler okuyoruz basında.Ortakların bozuştuğuna dair belgeler, bilgiler yayınlanıyor görsel medyada.Koalisyonun büyük ortağını şimdiye kadar pek tespit edemedik.Parti çevreleri büyük ortağın kendileri olduklarını savunuyorlar, cemaat ise; "biz olmasaydık onlar iktidar yüzünü rüyada bile göremezdiler" havasında atıp tutuyor.İslam inancının temel ilkelerinden biri; sırf Allah rızası için bir araya gelen iki ortağın üçüncüsünün Allah olacağını söyler. Ortaklar üç ise kuşkusuz dördüncüsü Allah'tır ve "Allah rızası" esası bozulmadığı sürece de Allah o ortaklıktan çekilmez ve dolayısıyla o ortaklık da bozulmaz.On küsur yıldır ülkeyi idare eden ortakların yaman kapıştıklarına dair işaretler var her tarafta, zaten yıllardır bu gel-gitler devam ediyor.Biz de sormadan edemiyoruz; acaba bu iki ortağın üçüncüsü kim?Emperyalizme hizmet etmek, emperyalizmin İslam coğrafyasındaki eli-ayağı, gözü-kulağı olmak için ortaklık kurduklarına göre bunların üçüncü ortakları da şeytan ve yandaşlarından başkası olamaz.Ortaklardan birisi on seneden beri "Bismillah Allahuekber" diyerek kilise açılışları yapıyor, diğeri ise müftü, haham ve papaz nezaretinde nikahlar kıyıyor.Bunların üçüncü ortağı kim olabilir, siz tahmin edin.Ortaklardan birisi on seneden beri, haçlı seferlerinin, milletlerin kaynaşması için ne büyük fırsatlar olduğunu anlatıyor, diğeri ise hem Türk kelimesinin yasaklanmasını tavsiye ediyor, ardından kalkıp Türkçe olimpiyatları yapıyor hem de şarkılı türkülü, sazlı-cazlı programlara -hâşâ- Peygamber Efendimizin teşrif ettiğini dillendirerek katmerli sömürülere imza atıyor.Bunların üçüncü ortağı kim olabilir acaba?Ortaklardan biri on seneden beri bu milletin, bu memleketin hazır kuruluşlarını, yer altı ve yer üstü kaynaklarını ecnebilere peşkeş çekiyor, diğeri ise bu milletin mana dünyasında, inanç dünyasında nice gedikler açarak misyonerlere zemin hazırlıyor.Bu iki ortak ve diğer versiyonları ortaklık kurarken küresel tefecilere, küresel eşkıyalara hizmet esası üzerine anlaştıkları için üçüncü ortakları hem malum hem meçhul.Menfaat ilişkileri biter bitmez kılıçların çekilmesi normaldir, vatan diye, millet diye, din diye bir dertleri mi var sanki?
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026

























































