Üzülmez'in Mert Hakan'a tepkisi dinmiyor
Pendikspor Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, Fenerbahçe maçında yaşanan olaylarla ilgili yaptığı açıklamada, "Öz eleştirimi yapıyorum, 'Ne gerek var İbo' diyorum ama misafir gelmiş bir kulübenin önünde de o kadar hareketler yapılır mı' Orada da bize hak versinler. Fenerbahçe büyük camia. Fenerbahçe, Pendikspor'u yener tabii ki, zaten favoridir. Ama benim de verdiğim bir emek var" dedi
22.03.2024 12:30:00 / Güncelleme: 22.03.2024 12:31:33
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Pendikspor Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, takımın son durumu, Fenerbahçe maçında yaşananlar ve Türk futboluyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Takımın başına geldikten bugüne kadarki olan süreci değerlendiren Üzülmez, "3 maçlık süreç içerisinde Konyaspor ilk maçımızdı ve beklentilerimizin uzağında performans gösterdik. Konyaspor maçında oyun içerisinde istediğimiz şeyi ortaya koyamadık. Oyuncularımız da bunu kabul ediyorlar. Sezon başından beri belki de en kötü maç olarak dillendiriyorlar. Ondan sonra oyuncularımızla daha fazla zaman geçirdik, daha fazla çalışma imkanımız oldu ve Fenerbahçe ile İstanbulspor maçlarında saha içerisinde olağanüstü işler yaptık. Hem taktiksel anlamda hem mental anlamda hem de rakibi analiz etme anlamında oyuncularımla beraber çok güzel şeyler sergiliyoruz. Fenerbahçe deplasmanına herhalde 55-60. dakikaya kadar rakibe şut imkanı vermeyen Pendikspor vardı. Fenerbahçe'yi çok iyi analiz ettik ve puan ya da puanlarla çıkabileceğimiz bir deplasmandı ama olmadı. Bazen istediğiniz gibi ortam oluşmuyor, bazen hakemlerin etkisi oluyor. Geçen hafta İstanbulspor maçı vardı. Geçiş oyununu çok iyi oynayan bir İstanbulspor'un en az pozisyona girdiği maç olarak değerlendiriyorum. Demek ki rakibi iyi analiz ediyoruz. Çok güzel dokunuşlar yaptık. Mental anlamda biraz sıkıntı yaşamış bir takımı ayağa kaldırdık. Oyuncularımız bizi yavaş yavaş benimsediler. Takımdaşlık kimliğini ön plana çıkarmaya çalıştık. Şu anda milli takım arasını en iyi şekilde değerlendiriyoruz. Bu çıkışı Samsunspor deplasmanında da devam ettirmek istiyoruz. Biz inanıyoruz, İstanbulspor maçıyla beraber bir kıvılcım yaktık. Bu kıvılcımı devam ettirmek istiyoruz. Futbolseverlerin sempatisini kazanan bir Pendikspor ortaya çıkartmaya çalışıyoruz" diye konuştu.
Takımın başına geldikten bugüne kadarki olan süreci değerlendiren Üzülmez, "3 maçlık süreç içerisinde Konyaspor ilk maçımızdı ve beklentilerimizin uzağında performans gösterdik. Konyaspor maçında oyun içerisinde istediğimiz şeyi ortaya koyamadık. Oyuncularımız da bunu kabul ediyorlar. Sezon başından beri belki de en kötü maç olarak dillendiriyorlar. Ondan sonra oyuncularımızla daha fazla zaman geçirdik, daha fazla çalışma imkanımız oldu ve Fenerbahçe ile İstanbulspor maçlarında saha içerisinde olağanüstü işler yaptık. Hem taktiksel anlamda hem mental anlamda hem de rakibi analiz etme anlamında oyuncularımla beraber çok güzel şeyler sergiliyoruz. Fenerbahçe deplasmanına herhalde 55-60. dakikaya kadar rakibe şut imkanı vermeyen Pendikspor vardı. Fenerbahçe'yi çok iyi analiz ettik ve puan ya da puanlarla çıkabileceğimiz bir deplasmandı ama olmadı. Bazen istediğiniz gibi ortam oluşmuyor, bazen hakemlerin etkisi oluyor. Geçen hafta İstanbulspor maçı vardı. Geçiş oyununu çok iyi oynayan bir İstanbulspor'un en az pozisyona girdiği maç olarak değerlendiriyorum. Demek ki rakibi iyi analiz ediyoruz. Çok güzel dokunuşlar yaptık. Mental anlamda biraz sıkıntı yaşamış bir takımı ayağa kaldırdık. Oyuncularımız bizi yavaş yavaş benimsediler. Takımdaşlık kimliğini ön plana çıkarmaya çalıştık. Şu anda milli takım arasını en iyi şekilde değerlendiriyoruz. Bu çıkışı Samsunspor deplasmanında da devam ettirmek istiyoruz. Biz inanıyoruz, İstanbulspor maçıyla beraber bir kıvılcım yaktık. Bu kıvılcımı devam ettirmek istiyoruz. Futbolseverlerin sempatisini kazanan bir Pendikspor ortaya çıkartmaya çalışıyoruz" diye konuştu.




















































































