"VAR'a rağmen ciddi sıkıntı var"
Boğaziçi Üniversitesi Spor Kurulu'nun düzenlediği organizasyonda "Yılın en iyi çıkış yapan takımı" seçilen BtcTurk Yeni Malatyaspor'un başkanı Adil Gevrek, kulübünün son 5 yılda kaydettiği başarı ve VAR tartışmalarıyla ilgili konuştu
24.12.2019 11:20:00





Bu yıl dokuzuncusu gerçekleştirilen Boğaziçi Üniversitesi Spor Ödülleri Töreni yapıldı. BtcTurk Yeni Malatyaspor, "Yılın en iyi çıkış yapan takımı" seçildi.
Ödül törenine katılan Yeni Malatyaspor Kulübü Başkanı Adil Gevrek, son 5 yılda yakaladıkları çıkışta emeği olanlar adına ödülü aldığını belirtti. Boğaziçi Üniversitesine teşekkür eden Gevrek, "Bizi bu ödüle layık gören, oy veren, seçen herkese teşekkür ediyorum. 5 yıl içinde bu güne kadar emek veren yöneticilerimize, futbolcu kardeşlerime, teknik ekiplere, taraftarımıza ve camiamıza da teşekkür ediyorum. Herkesin bunda emeği var. Bu ödülü onlar ve camiamız adına alıyoruz. Son 5 yılda büyük başarılara imza attık. Üç yıl içinde TFF 2. Lig'den Süper Lig'e çıktık. Çok anlamlı bir ödül olarak görüyoruz. Bizim için gurur verici. Bir Anadolu takımının Boğaziçi Üniversitesinde böyle bir ödüle layık görülmesi nedeniyle mutluyuz." değerlendirmesinde bulundu.
2018-2019 sezonunu 5. bitirdiklerini hatırlatan Adil Gevrek, "Bu sezonu da en iyi yerde bitirmek istiyoruz. İlk yarının son maçına Gaziantep FK karşısında çıkacağız. Hedefimiz 29 puan toplamaktı ama olmadı. İnşallah önünüzdeki hafta yapacağımız maçı kazanıp ilk yarıyı 26 puanla kapatırız. Geçen sene 5. olmuş bir takımdan beklentiler yüksek. Bunun farkındayız ama bu sezon lig biraz zor. En üstteki takımı yenip, en alttaki takıma yenilebiliyorsunuz. İkinci yarı daha da zor olacak." açıklamasını yaptı.
Son dönemde tartışılan Video Yardımı Hakem (VAR) uygulamasına da değinen başkan Gevrek, şöyle konuştu: "VAR'ı en çok destekleyen kulübüz. Doğru ve olması gereken bir sistem. Yüzde 100 değil ama yüzde 80-90 oranında hataları giderebilecek bir sistem. Ancak VAR olmasına rağmen ciddi sıkıntılar yaşanıyor. VAR'ı adil bir yönetim olması için istiyoruz ama sonuçta sistemi kullananlar da insan. Bu sezon BtcTurk Yeni Malatyaspor olarak ciddi sıkıntılar yaşadık. Tabii ki hatalar olur ama bazı hataları VAR'ın görmemesi bizi düşündürüyor. İnşallah bundan sonra VAR daha doğru ve adaletli bir şekilde kullanılır."
Ödül törenine katılan Yeni Malatyaspor Kulübü Başkanı Adil Gevrek, son 5 yılda yakaladıkları çıkışta emeği olanlar adına ödülü aldığını belirtti. Boğaziçi Üniversitesine teşekkür eden Gevrek, "Bizi bu ödüle layık gören, oy veren, seçen herkese teşekkür ediyorum. 5 yıl içinde bu güne kadar emek veren yöneticilerimize, futbolcu kardeşlerime, teknik ekiplere, taraftarımıza ve camiamıza da teşekkür ediyorum. Herkesin bunda emeği var. Bu ödülü onlar ve camiamız adına alıyoruz. Son 5 yılda büyük başarılara imza attık. Üç yıl içinde TFF 2. Lig'den Süper Lig'e çıktık. Çok anlamlı bir ödül olarak görüyoruz. Bizim için gurur verici. Bir Anadolu takımının Boğaziçi Üniversitesinde böyle bir ödüle layık görülmesi nedeniyle mutluyuz." değerlendirmesinde bulundu.
2018-2019 sezonunu 5. bitirdiklerini hatırlatan Adil Gevrek, "Bu sezonu da en iyi yerde bitirmek istiyoruz. İlk yarının son maçına Gaziantep FK karşısında çıkacağız. Hedefimiz 29 puan toplamaktı ama olmadı. İnşallah önünüzdeki hafta yapacağımız maçı kazanıp ilk yarıyı 26 puanla kapatırız. Geçen sene 5. olmuş bir takımdan beklentiler yüksek. Bunun farkındayız ama bu sezon lig biraz zor. En üstteki takımı yenip, en alttaki takıma yenilebiliyorsunuz. İkinci yarı daha da zor olacak." açıklamasını yaptı.
Son dönemde tartışılan Video Yardımı Hakem (VAR) uygulamasına da değinen başkan Gevrek, şöyle konuştu: "VAR'ı en çok destekleyen kulübüz. Doğru ve olması gereken bir sistem. Yüzde 100 değil ama yüzde 80-90 oranında hataları giderebilecek bir sistem. Ancak VAR olmasına rağmen ciddi sıkıntılar yaşanıyor. VAR'ı adil bir yönetim olması için istiyoruz ama sonuçta sistemi kullananlar da insan. Bu sezon BtcTurk Yeni Malatyaspor olarak ciddi sıkıntılar yaşadık. Tabii ki hatalar olur ama bazı hataları VAR'ın görmemesi bizi düşündürüyor. İnşallah bundan sonra VAR daha doğru ve adaletli bir şekilde kullanılır."

















































































