“Yaşananlara bakınca Koç haklıymışsın diyorsun”
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Ali Bilgin, sezon boyunca yaşanılanlara bakıldığında başkan Ali Koç'a hak verdiğini söyledi
06.06.2024 18:01:00 / Güncelleme: 06.06.2024 18:05:27
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





Süper Lig'de geride kalan sezonda kaoslar hiç eksik olmadı. Hakem şiddetinden tutun da bir başkanın takımını sahadan çekmesine kadar, Süper Kupa'nın bir türlü oynatılamamasından Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un farklı isyanlarına kadar sıkıntılar bir türlü bitmek bilmedi.
Galatasaray'ın şampiyonluğa ulaşmasıyla biten süreçte sarı-lacivertliler hep hakemler konusunda şikayetini dillendirdi.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, bu noktada sezonun özeti olarak derbide hakem Arda Kardeşler'in 20. dakikaka Djiku'yu oyundan atması olarak gösterdi.
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Ali Bilgin, sezonu değerlendirdiğinde Ali Koç'a hak verdiğini söyledi.
"Derbide yaşananlar sezonun ispatı"
Derbide yaşananların bunu bir ispatı olduğunun altını çizen Bilgin, "Yaşananları sakin kafayla analiz ettiğinde Ali Koç haklıymış diyorsun. Derbide verilen yanlış kararı iyi niyetle birleştiremiyorsun. Hakem şikayetlerine Anadolu takımlarının üzerinde baktığımızda ise Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kazandığı penaltılarla onları mağdur ettiğini görüyoruz. Ali Koç anladığım kadarıyla Galatasaray'ın bu noktada bir adım daha fazla desteklendiğini söylüyor." şeklinde konuştu.
Galatasaray'ın şampiyonluğa ulaşmasıyla biten süreçte sarı-lacivertliler hep hakemler konusunda şikayetini dillendirdi.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, bu noktada sezonun özeti olarak derbide hakem Arda Kardeşler'in 20. dakikaka Djiku'yu oyundan atması olarak gösterdi.
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Ali Bilgin, sezonu değerlendirdiğinde Ali Koç'a hak verdiğini söyledi.
"Derbide yaşananlar sezonun ispatı"
Derbide yaşananların bunu bir ispatı olduğunun altını çizen Bilgin, "Yaşananları sakin kafayla analiz ettiğinde Ali Koç haklıymış diyorsun. Derbide verilen yanlış kararı iyi niyetle birleştiremiyorsun. Hakem şikayetlerine Anadolu takımlarının üzerinde baktığımızda ise Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kazandığı penaltılarla onları mağdur ettiğini görüyoruz. Ali Koç anladığım kadarıyla Galatasaray'ın bu noktada bir adım daha fazla desteklendiğini söylüyor." şeklinde konuştu.

















































































