"Yemek yiyoruz transfer, uyuyoruz transfer"
DG Sivasspor Teknik Direktörü Servet Çetin, transfer çalışmalarına ilişkin, "Transferde gerçekten çok zorlanıyoruz. Bazen antrenmana bile yoğunlaşamıyoruz. Antrenman bitiyor, oyuncu bakıyoruz, arada yemeğimizi yiyoruz, tekrar antrenman daha sonra gece yatana kadar oyuncu izliyoruz, uyuyamıyoruz. Çok zor bir dönem" dedi
12.07.2023 10:50:00 / Güncelleme: 12.07.2023 11:19:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Sivasspor'da Teknik Direktör Servet Çetin, özel açıklamalarda bulundu. Sivas kampına dahil olan 12 altyapı oyuncusunun performansı hakkında konuşan Çetin, "Kaleci ile beraber altyapıdan kampımıza katılan 12 oyuncu var. İçlerinde gerçekten çok yetenekli futbolcu kardeşlerim var. Tek handikapları fiziki açıdan biraz eksiklikleri var. O da pandemi döneminde verilen 2 senelik ara bence bunların gelişimini etkiledi diye düşünüyorum. Yetenek olarak kesinlikle çok yetenekli oyuncularımız var. Sadece fiziki olarak eksiklikleri var. Onları giderebilirsek iyi futbolcular çıkacağını düşünüyorum. Buraya bir yatırım yapılıyor ve altyapıya da önem veriliyor. Çok da doğru bir karar. Bizim de amacımız oradaki oyuncuları yukarıya kazandırabilmek. Kabiliyet ve yetenek olarak oldukça yetenekli arkadaşlarımız var. İnşallah onlardan da faydalanacağız' dedi.
















































































