Otomobil Yetkili Satıcıları Derneği'nin (OYDER) otomobil markalarının desteği ile başlattığı "Yetkili Serviste Aracım Güvende" kampanyası ile araç alırken gösterilen özenin, aracın bakımı için de gösterilmesi hedefleniyor.
Kampanyanın tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan OYDER Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Taşar, OYDER'in son yıllarda artan rekabetle birlikte kabuk değiştirmeye başladığını, blok muafiyetinin de devreye girmesiyle gelişen koşullara ayak uydurduğunu anlattı.OYDER'in iç pazara katkısına değinen Taşar, "Hiçbir üretici iç pazarı canlı olmayan bir yere yatırım yapmaz. OYDER'in pazara katkısı artarak devam ediyor' diye konuştu.Otomotiv pazarında müşteri memnuniyetinin önemini vurgulayan Taşar, şunları kaydetti:"Yetkili satıcılar olarak bizler müşteri memnuniyetine çok inanıyoruz. Yetki satıcıların hizmetlerinin 'pahalı' olduğu yönünde tüketicilerde bir algılama var. Bu algılamayı değiştirmek için çalışıyoruz. Tüketiciler otomobil alırken gösterdiği titizliği satış sonrası hizmetler konusunda göstermiyor. Biz artık kendimizi perakendeci olarak adlandırıyoruz. Bu anlayışla organize olarak, müşterinin her türlü ihtiyacını karşılamaya çalışacağız. Satışını gerçekleştirdiğimiz markaların desteğini de alarak başlatığımız bu kampanya, perakendecilik yolunda attığımız ilk adımdır. Müşteriye artık daha yakın olmak istiyoruz."
Kampanyanın tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan OYDER Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Taşar, OYDER'in son yıllarda artan rekabetle birlikte kabuk değiştirmeye başladığını, blok muafiyetinin de devreye girmesiyle gelişen koşullara ayak uydurduğunu anlattı.OYDER'in iç pazara katkısına değinen Taşar, "Hiçbir üretici iç pazarı canlı olmayan bir yere yatırım yapmaz. OYDER'in pazara katkısı artarak devam ediyor' diye konuştu.Otomotiv pazarında müşteri memnuniyetinin önemini vurgulayan Taşar, şunları kaydetti:"Yetkili satıcılar olarak bizler müşteri memnuniyetine çok inanıyoruz. Yetki satıcıların hizmetlerinin 'pahalı' olduğu yönünde tüketicilerde bir algılama var. Bu algılamayı değiştirmek için çalışıyoruz. Tüketiciler otomobil alırken gösterdiği titizliği satış sonrası hizmetler konusunda göstermiyor. Biz artık kendimizi perakendeci olarak adlandırıyoruz. Bu anlayışla organize olarak, müşterinin her türlü ihtiyacını karşılamaya çalışacağız. Satışını gerçekleştirdiğimiz markaların desteğini de alarak başlatığımız bu kampanya, perakendecilik yolunda attığımız ilk adımdır. Müşteriye artık daha yakın olmak istiyoruz."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.