10 yıllık birikimini hastanede kaybetti
Kocaeli'nin Kartepe ilçesinde yaşayan ve bir at çiftliğinde çalışan 65 yaşındaki Mehmet Köksal, muayene olmak için gittiği hastanede 10 yıldır biriktirdiği 21 bin TL değerindeki altınlarını kaybetti. Altınlarını getirene 5 bin TL vereceğini gazeteye verdiği ilanla duyuran Köksal, 'O benim 10 senelik birikimim. Bu yaşta hasta olmama rağmen çalışıyorum. Allah rızası için versinler' dedi





'O benim 10 senelik birikimim'
Altınlarının bulunması için 13 gündür çabaladığını ifade eden Köksal, 'Rahatsızlığım vardı. Hastaneden randevu almıştım. Hastaneye girerken altınlar, montun cebindeydi. Hastanenin ikinci katına çıktım. Sıcak olunca montu çıkartım, koluma astım. Doktor beni çağırınca yerimden kalktım. Orada birkaç kadın vardı. Onlardan birisi bana sert bir şekilde çarptı. Görmedim kimin aldığını. Sonra işim bitince kontrol edeyim dedim, baktığımda yerinde yoktu. Ben bulana ya da alana sesleniyorum. O benim 10 senelik birikimim. Bu yaşta hasta olmama rağmen çalışıyorum. Allah rızası için versinler. Ben alana 5 bin TL vereyim. Altınlarımı versin, Allah'a hesap vermekten kurtulur' dedi.
'Getirsin altınlarımı 5 bin TL vereyim'
Altınlarını bulan ya da alan kişi ya da kişilere seslenen Mehmet Köksal, 'Gazeteye ilan verdim, karakola gidip ifade verdim. Hastanenin güvenlik kamerası görüntülerini almak için şimdi savcılığa dilekçe verdim. O görüntülerden inşallah bir şey çıkar. Bulan vicdanını eline koysun. Ben bu yaşta çalışıyorum. Getirsin altınlarımı 5 bin TL vereyim' diye konuştu.İHA
















































































