25 işçi yemekten zehirlendi
Ereğli Demirçelik Fabrikalarında çalışan 25 kişi çıkan yemekleri yedikten birkaç saat sonra bide bulantısı ve
kusma şikayetleri ile hastaneye kaldırıldı. Yapılan müdahalenin ardından işçilerin durumlarının iyi olduğu bildirildi
‘Yemekten 2-3 saat sonra kusmaya başladım'
Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan işçilerden Fikret Çevik, fabrikada akşam yemeğinden iki saat sonra midesinin bulandığını belirterek “Hemen şirketin ambulansına haber verdim. Beni hastaneye götürdüler. Akşam yemeğinde etli patates vardı. Erişte ve tatlı vardı ancak ben tatlıdan yemedim” dedi. İşçilerden Serkan Adıgüzel de yemek yedikten birkaç saat sonra kusmaya başladığını belirterek, “Yemeklerin hepsinden azar azar yemiştim. Yemekten 2,3 saat sonra kusmaya başladım. Yemekten mi yoksa normal rahatsızlık mı anlayamadım. Sonra hastaneye götürüldüm” diye konuştu. Şirket yetkilileri ise olayla ilgili net bir bilginin olmadığını, rahatsızlıkların nedeninin yapılan tahliller sonucunda belirleneceğini ifade ederken, Türk Metal Sendikası Ereğli Şube Başkanı Yusuf Ziya Odabaş, Erdemir Halkla İlişkiler Müdürü Gülşin Yöney, şirket yetkilileri, sendika şube yöneticileri ile bazı iş yeri temsilcileri hastanelere gelerek işçilerin sağlık durumları hakkında bilgi aldı. İHA/ZONGULDAK















































































