66 yaşında koronayı yendi
Denizli’de 20 gün korona virüs tedavisinin ardından sağlığına kavuşan 66 yaşındaki Ayşe Akkeçeli, testinin pozitif çıkmasından dolayı öleceğini ve torunlarını bir daha göremeyeceğini düşündüğünden dolayı geçirdiği durumu anlattı





Virüsün nereden bulaştığını anlayamadı
Akkeçeli, 2 ay boyunca evinde karantinada kalarak kimse ile görüşmedi. Temizlik konusunda çok dikkatli olduğunu ve maske kullanmasına rağmen virüsün nereden bulaştığını anlayamadığını söyleyen Akkeçeli, Tavas ilçe merkezinde bankaya gittiğini ve orada sırtında ağrı hissettiğini belirtti. Nefes almakta zorlandığını, ellerinin ise soğuduğunu ve ateş bastığını söyledi. Akkçeli, "Ambulans çağırmalarını istedim çevremdekilerden ve normal hasta olduğumu düşündüm. İlk zamanlarda sırtımda ağrıdan uyuyamıyordum. Test pozitif çıktığını öğrendiğimde torunlarımı bir daha hiç göremeyeceğimi sandım, öleceğimi hissettim ve çok korktum. Hastanede bulunanlardan Allah razı olsun, çalışanlar ve doktorlar bana annesiymişim gibi ilgilendiler. Hastaneden çok şükür virüsü yenerek ayrıldım ve taburcu oldum" dedi.
"Virüsün şakası yok, dikkat edilmediğinde sonu ölüm"
Akkeçeli, evine döndükten sonra yanına kimsenin gelmediğini hatta evinin önünden bile komşularının geçmediğini belirterek, "Korona virüs dolanıyor kimse bana gelmez diye umursamıyor. Hastanede tek başına kaldıklarında, ölüm ile karşı karşıya kaldıklarında işin ciddiyetini anlayacaklar. Virüsün şakası yok, dikkat edilmediğinde sonu ölüm, ölmek çok basitmiş ama insanlar bunu anlamak istemiyor" diye konuştu. İHA














































































