Evet, bu tablo yeni yapılmadı. Öyle antika filanda değil. Davinci'nin şifreleriyle filan da dolu değil. Bu tablo maddi ve manevi duvarımızdan indirmediğimiz, hayranlıkla izlediğimiz, zaman ve şartlara göre yeniden renklendirilen, yeni yeni figüranlar eklenen ressamın (!) tablosudur.Bir süredir bu tabloda bir renk bulanıklığı, şekil karışması vs. ortaya çıktı. Figüranlara, ressam yeni şekiller vermeye çalıştı ama bu figüranların üzerinde o kadar oynama yapılmıştı ki, yeni boya bir türlü tutmadı ve istenen görüntü yakalanamadı. Diğer taraftan ise bu tabloda yıllardır figüran olmak isteyenler; beni kullanın, beni kullanın, diye ressama yalvarmaya başladı. İşin garibi bizler! Resimdeki rengi, temayı, figürleri filan ya eleştirdik, kınadık, vs. Ya da her şeye rağmen bir güzellik (!) arayışına girdik, kendimizi avuttuk. Hiç ressamı ve bu ressamın kullandığı tekniği, taktiği konuşmadık. Oysa ressam bu resimleri, kendi inanç ve menfaati için kan ve para ile çiziyordu. Bu kan ve parada hep Müslümanlara aitti.Gündeme gelelim? Kabaca, ortada işlenmiş bir fiil, işleyen fail ve etkilenenler var. İnceltirsek! Ortada yıllardır işlenen milyonlarca fiil, birçok fail ve faillerden etkilenen, fatura ödeyen Türk Milleti var. Şimdi gerek siyaset arenasında ve gerekse halk içinde fiiller ve failler konuşuluyor. Azmettirici yani ressam hiç konuşulmuyor. Ülkemizdeki bu tablonun ressamı, haçlı emperyalizmidir. Yani ABD'dir, AB'dir. İşin garibi şimdi birbirini suçlayanlar bu tablonun birer parçasıdır. Bakın! Vatikan, dünyayı Hıristiyanlaştırmak için kendilerince kutsal bir misyon ortaya koydular. Bu tablonun figürlerinden biri hemen Vatikan'a koştu; "Bu misyonun bir parçası olmak istiyoruz" dedi. Bir diğeri "dört hak (!) dinin varlığını" iddia etti. Nerde bir yıkıntı görse imar edip, çan taktı. Bu hizmetleri boyun borcu saydı. Biri, İsrailli çocuklara ağlamaktan uykusuz kalırken, diğeri ressamın askerlerinin sağlık ve selameti için dua etti. Biri, dünyanın bu ressama (ABD'ye) ihtiyacı var, derken diğeri ABD'yi kadim dost ilan etti. Biri, ABD'nin özgürlük ve demokrasinin simgesi olduğunu, iddia ederken diğeri ABD ile menfaatlerimizin örtüştüğünü ifade etti. Bu ABD hayranları, yurt içinde de aynı paralelde, kol kola hareket etti. Biri diyanet üzerinden cami kürsülerine yerleşirken, diğeri aynı kurum üzerinden Milli Eğitim ve müsteşarlıklara adam yerleştirdi. Biri emniyeti kapatırken (!) diğeri MİT'i küpe koydu, sır saydı. Bu ikilinin beraberliklerinden, halkı fakir ülkemizden 50 bin dolar milyoneri çıktı.Bu pisliğin (!) veya siyasi mühendisliğin (!) sonu ne olur, nereye varır bilmem ama daha birkaç yıl önce olan ve bugün mağdur ayağına yatanların keyifle izledikleri bir tabloyu aktarayım?"Silivri'de 7 ay neyle suçlandığımızı bilmeden bekledikten sonra 2011 yılı sonunda ilk duruşmamıza çıktığımızda şunları söyledim: "? Bize bu komployu kuran polisleri bulup, buraya getirmeden savunma yapmayacağım... Devlette çalıştım. Şunu biliyorum; Devlet içinde devlet olmaz. Olursa o devlet yıkılır, herkes de altında kalır."TBMM Başkanı Cemil Çiçek'e bir mektup yazdım? "Devletin içinde bir çete var. Medya, yargı, polis üçgeninde bir çete. Ülkenin ve milletin geleceği için Meclis'te bir araştırma veya soruşturma komisyonu kurup, bu çetenin üzerine gidin."?Nihayet Silivri'den yazdığım bir yazıda da Başbakan Erdoğan'a, "Bu zihniyet gün gelecek sizi Ergenekon'un 1 numarası yapacak. Koğuşumda yer var, beklerim" uyarısında bulundum. (Müyesser Yıldız Odatv.com)
Akın Aydın / diğer yazıları
- Selam olsun Kerbela şehitlerine ve şahitlerine / 24.06.2026
- G7 zirvesi ve Mandacılar / 22.06.2026
- Maarif modeli ve yeni anayasa / 21.06.2026
- BOP genişliyor mu? / 19.06.2026
- Kudüs, Şam ve Bursa / 18.06.2026
- Bu savaş bitmez, ta ki! / 17.06.2026
- Fakir değiliz, fakir bırakıldık / 15.06.2026
- ‘Alo adalet’ ve Arz-ı Mevut / 14.06.2026
- Dünya kupasında insanlık aşağılanıyor / 12.06.2026
- Devlet Bahçeli ile Bay Kemal’in üst aklı aynı / 11.06.2026
- G7 zirvesi ve Mandacılar / 22.06.2026
- Maarif modeli ve yeni anayasa / 21.06.2026
- BOP genişliyor mu? / 19.06.2026
- Kudüs, Şam ve Bursa / 18.06.2026
- Bu savaş bitmez, ta ki! / 17.06.2026
- Fakir değiliz, fakir bırakıldık / 15.06.2026
- ‘Alo adalet’ ve Arz-ı Mevut / 14.06.2026
- Dünya kupasında insanlık aşağılanıyor / 12.06.2026
- Devlet Bahçeli ile Bay Kemal’in üst aklı aynı / 11.06.2026

























































