Aldığı etten 'şarbon' bulaştı, ölümden döndü
Elazığ'da yaklaşık 2 ay önce aldığı etten şarbon bulaştıktan sonra kaldırıldığı hastanede yaşam savaşı veren Bekir Aydın, 25 günlük tedavi sonrası taburcu oldu. Sağlığına kavuştuğuna inanamadığını dile getiren Aydın, evine kırmızı et sokmuyor
12.12.2022 13:49:00





Elazığ'da yaşayan Bekir Aydın (43), yaklaşık 2 ay önce bir kasaptan kırmızı et aldı. O gün eşinin yerine yemeği kendisi yapan Bekir Aydın, yemeği ailesiyle birlikte yedikten sonra el ve vücudunda yaralar çıktı. Aydın, yaraları sivilce sanarak hastaneye gitmedi. 9 gün sonra acil servise giden Aydın, daha sonra yaranın büyümesiyle tekrar hastaneye gitme kararı aldı. Fırat Üniversitesi Hastanesi enfeksiyon hastalıkları bölümünde yapılan tetkiklerde Aydın'da şarbon tespit edildi. Hastanın et yediğini söylemesi üzerine de durum Elazığ il Sağlık Müdürlüğü ile Tarım ve Orman il Müdürlüğüne iletildi ve ekiplerin ette yaptığı incelemede şarbona rastlandığı kaydedildi. 25 gün hastanede yattıktan sonra taburcu edilen ve bulaş riskinden dolayı yaklaşık 2 aydır evinde oturan Aydın, sağlığına kavuşmanın buruk mutluluğunu yaşıyor. Hastane odasında kasabın kendisini ziyaret etmesini beklediğini dile getiren Aydın, ayrıca o günden beri evine kırmızı et almadığını ve almayı da düşünmediklerini kaydetti.















































































