Antalyaspor Başkanı Bekir Kumbul, Antalyaspor'a küme düştü gözüyle bakanlara çatarak, iddialı konuştu. Ligde son haftalarda, güzel futbol sergileyen fakat bunu aldığı sonuçlara yansıtamayan Antalyaspor hakkında, küme düştü yorumlarının yapıldığını ve bu inancın da yaygınlaştığını belirten Kumbul, "Beni en çok bu üzüyor ve kızdırıyor. Antalya henüz küme düşmedi. Çok iyi mücadele ediyoruz. Önümüzdeki Fenerbahçe maçından 3 puan alacak güce sahibiz" dedi. F.Bahçe karşısında yenilmeleri halinde bile, kendilerine düştü gözüyle bakılamayacağını söyleyen Antalyaspor başkanı , "Oynayacağımız 7 maç daha var. Bu maçlardan üçünü kazandığımız takdirde alacağımız 9 puan, ligde kalmamız için yeterli olacaktır." diye konuştu.




















































































