logo
24 HAZİRAN 2026

Asıl montaj sizsiniz

23.03.2014 00:00:00


Hangi tape çıksa montaj deyip
geçiyorsunuz!

"Bu konuşmayı ben yapmadım"
diyemiyorsunuz.

"Bu ses benim sesim değil"
diyemiyorsunuz.

Zaten bu konuşmalar montaj yani sahte
olsa ikinci günü soluğu yargıda alırdınız, rapor üstüne rapor alıp anında
canına okurdunuz yayanların.

Hiçbirini yapamıyorsunuz!

Çünkü tapelerin tamamı orijinal!

Bunun yerine tapelerin paylaşımının
yapıldığı twitter'ı yasaklıyorsunuz!

Asıl korkunuz servis edilen tapelerden
çok fırında ısıtılıp servise hazırlanan tapeler ve görüntüler!

Fakat korkunun ecele faydası yok!

Gece yasakladığın twitter sabahın ilk
ışıklarını bile beklemeden by-pass edilip açıldı anında!

Yaptıklarınızın hiçbiri bu milletin
örfüne, âdetine, inancına, geleneğine uygun değil. Tamamı milleti ve devleti
uçuruma sürükleyen icraatlar.

Yaptığınız her şey birilerinin talimatı
ile.

Hiçbir şeyiniz gerçek değil!

Orijinal değil!

Bizden değil!

Siz de bizden değilsiniz!

Montaj olan tek bir şey varsa o da AKP
hükümeti!!

Asıl montaj sizsiniz!

Benim asıl şaştığım aslında siz de
değilsiniz, sizin monte edildiğiniz Türk Milleti!

Nasıl olur da bu montajı görmez ve tam
tersine güle oynaya sizi bizzat kendi kendine monte etmeye devam eder
anlayabilmiş değilim!

Bu tapelerin hiçbiri paralel suç
ortağınızı aklayıp paklayacak değil tabi.

Onların hesabı çok daha farklı!

Hesap edemedikleri tek bir şey var!

O da Allah'ın hesabı!





 NERDE HABER ORDA YORUM



- Çin'deki bir hayvanat bahçesinde
Afrika aslanı olarak tanıtılan hayvan, ziyaretçilerin karşısında havlayınca,
foyası ortaya çıktı.

- O da bir şey mi?! Öyle cinsler var ki!
Kimi anırıyor, kimi tıslıyor, kimi hırlıyor, kimisi de ötüyor! Ama gel gör ki
birileri ısrarla bunların aslan olduğunu iddia edip başına kral yapmaya
çalışıyor! Bir tane de gerçek Aslan var! Fakat çakallar, domuzlar ve yılanlar
"Bu Aslan değil" dedi diye, bırakın kükreme sesine kulak vermeyi, yanından bile
geçen yok!

* * *

- Mardin'de lise öğrencisinin
karnesindeki, 'Düşünceler' bölümünde, sınıf öğretmeninin yazdığı "Allah
ıslah etsin" görüşüne aileden tepki geldi.

- Bence teşekkür etmeleri lazım hocaya!
Demek ki hala ıslahını mümkün görüyor!

* * *

- İstanbul'da, içi yolcu dolu minibüs
şoförünün hem aracı kullanıp, hem de cep telefonuna mesaj yazması, yolcuların
tepkisini çekti.

- Bu tepkinin onda birini memleketin
direksiyonuna geçenlere yapsaydınız bu günlere gelmezdik vallahi!

* * *

- Başbakan Erdoğan'ın miting
düzenleyeceği Bursa'da miting öncesinde geniş bir alana yayılan kötü koku,
paniğe neden oldu.

- Bu habere yorum yapmıyorum. Anlayan
anladı zaten!

* * *

- Celim İpekçi: "Başbakan her zaman
sertti, ama o sertliği çok kıvamındaydı. O lezzetli bir sertlikti, bu memlekete
yakışan bir sertlikti."

- Bu habere de kesinlikle yorum
yapmıyorum!









 
Zühtü Kazancı / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.