Balıkesir Adliyesi'nde gaz sızıntısı
Gazi Osman Paşa Mahallesi'nde bulunan Balıkesir Adliyesi'nde yangın tüplerinden çıkan gazdan etkilenen 54 kişi ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. Balıkesir Valisi yaptığı açıklamada, Adliye'yi boşalttıklarını 4 kişinin durumunun ağır olduğunu belirtti





Balıkesir Adliyesi'nde meydana gelen gaz sızıntısı nedeniyle 4'ü ağır 54 kişi hastaneye kaldırıldı. Balıkesir Adliyesi'nde gaz sızıntısı yaşandı. 54 vatandaş gazdan etkilenirken, olay yerine çok sayıda ambulans sevk edildi. Gazdan etkilenen vatandaşlar hastaneye kaldırıldı.
Balıkesir Valisi Ersin Yazıcı, adliyede yaşanan zehirlenme olayına ilişkin açıklamada bulundu.
Balıkesir Valisi Ersin Yazıcı, saat 12.15 sıralarında, adliyenin bodrum katındaki yangın tüplerinin, herhangi bir yangın olmamasına rağmen harekete geçtiğini belirterek, "Bunlar büyük yangın tüpleri. Nedensiz boşaltım başlıyor ve gaz yayılıyor.
Gazdan etkilenen 54 vatandaşımız hastanelere kaldırıldı. 4'ünün durumu ağır. Diğer vatandaşların sağlık durumları iyi. Adliyeyi boşalttık" diye konuştu. Balıkesir Cumhuriyet Başsavcısı Alpaslan Kaplan ise, "Yaralı sayısının fazla olmasının sebebi o bölgede yaralıları kurtarmaya çalışan personelin de bulunması.
Mide bulantısı veya kusma şeklinde kendini gösterdi. İlk etapta zemin katta arşivde 4 kişilik bir grupta hayati tehlike var. Adli ve idari soruşturmalar başlatıldı" ifadelerini kullandı.
HABER MERKEZİ















































































