logo
24 HAZİRAN 2026

Beşir Atalay, Erdoğana eş koşuyor

23.01.2014 00:00:00
Beşir Atalay, AKP'nin ağır toplarından? Hafızamda, kilisede yaktığı mum ve ettiği dua (!) var. Deniz Feneri e.v davası sürerken adı, köstebek olarak anıldı. Kürt kökenli ve açılımın yılmaz savunucusu. Habur illegalitesini topluma hazmettirmek için gönüllü avukatlık yapanlardan. Aynı Atalay şimdi bebek katilini lider olarak vasıflandırdı.Geçtiğimiz günlerde büyük elçiler toplantısı yapıldı. Başbakan Erdoğan, elçilerimize gittikleri ülkelerde cemaatin ne denli (?) olduğunu anlatmalarını istedi. Neden ve niçin soruları ayrı bir konu. Öyle ya! Sen meşru hükümet olarak, ülke için bir sorun olan böyle bir illegal yapıyla mücadelede küresel destek ve haklılık mı arıyorsun? Sonra elçilere Beşir Atalay seslendi; "Beğenin, ya da beğenmeyin, Öcalan Kürtlerin lideri. Bir mekanizma oluşturduk. MİT, Öcalan'la görüşüyor. Biz BDP'lilerle görüşüyoruz, onlar da Kandil'le görüşüyor"Bu açıklamadan sonra PKK'nın sözcülüğünü yapan vekil, parti, dernek, medya organları vs. gururlandılar. Kendilerinin terör ile kan ile gözyaşı ile başaramadıklarını hükümetin bakanı bir cümle ile aleme duyurmuştu.Diğer taraftan ise şehit ve gazi aileleri isyan ediyor, onurlu medya ve kalemler bu açıklamanın vahametini ve de ortaya çıkaracağı sonuçları yazıyordu. Bu tepkiler üzerine Beşir Atalay, hükümetin 11 yıldır yaptığını tekrarladı. "Ben öyle bir şey demedim. İddialar tamamen yanlıştır, toplantı basına kapalıdır, kayıtları bizde vardı vs." Bu millet aptal mı? Bu sorunun cevabını milletimizin acilen vermesi şarttır.   AKP'de birçok Kürt kökenli vekil var. Kendisi de Kürt kökenli. Haliyle soruyoruz; Sizin lideriniz Erdoğan mı, Öcalan mı? Erdoğan, diyorsanız bir bebek katilini neden resmi olarak onure etme ve lider olarak gösterme ihtiyacı hissediyorsunuz? Bir katilden ne umuyor, ne bekliyorsunuz? Yok! Öcalan liderimiz (Kürtlerin) diyorsanız, Erdoğan'a eş koştuğunuzun farkında mısınız? Hâlbuki M. Metiner biatın dibine kadar inmişti? ("Eş koşma" tabirini özellikle kullandım. Nedenini Erdoğan'ı kutsayan o, zevat çok iyi biliyor)Şimdi bir özet çıkaralım?"Türkler, Ermenileri katletmiştir" diyen Orsam Pamuk ile devlet ve milletimizin varlığına kasteden örgütün başı, bebek katilini,  "lider" olarak tanımlayan Beşir Atalay arasında bir fark var mıdır?  Beşir Atalay ortaya bir çokgen koyuyor; "MİT, Öcalan'la görüşüyor. Biz, BDP'lilerle görüşüyoruz, onlar da, Kandille görüşüyor?" MİT, legal bir kurum. Kandil illegal. Öcalan, terörist ve idam mahkûmu. BDP parti. Sen, hükümet olarak illegal yollara giriyorsun sonra namus, adalet, hukuktan vs. bahsediyor, üstünlüğüne inandığını belirtiyorsun? İlginç?  Beğenin veya beğenmeyin derken beğenmeyen, asla kabul etmeyenler olarak yani benim adıma, milletim adına öngörü ve açık tehditte bulunmayı hangi cesaretle yapıyor?Bakan Taner Yıldız, cemaat kavgasında, Zaman yazarı Şahin Alpay'ın Türkiye'nin nükleer santralde bomba yapacağını iddiasına sinirlenmiş ve "Ben soruyorum, bu arkadaşımız Türkiye vatandaşı mı?" Sayın Taner Yıldız! Sorgulamaya girişmişken Beşir Atalay'a da bir bakın; T. C vatandaşı mı? * * *İlginç bir denklemBaşbakan Erdoğan diyor ki; "? Şunu çok açık net söylüyorum; Benim evlatlarımdan bir tanesi böyle bir yolsuzluğa karışsın, bir saniye yanımda tutmam, evlatlıktan reddederim?"Zaman Gazetesi yazarı, gayri resmi cemaat sözcüsü Hüseyin Gülerce'de şöyle diyor; "senin çocuklarını da biz okuttuk?"Bu denklemi çözen sonucu söylesin?
 
Akın Aydın / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.