Türkiye'nin önde gelen kozmetik şirketi B'IOTA Laboratuarları Genel Müdürü Cihat Dündar, önümüzdeki 5 yılda 1 milyar dolar ihracat hedeflediklerini söyledi.
x
Recep BAHARTürkiye'nin önde gelen dermokozmetik şirketi B'IOTA Laboratuarları, Bioder, saç çıkarıcı ürün Bioxin'in ardından Deracine cilt bakım ürünlerini Türk tüketicilerin beğenisine sundu. B'IOTA Laboratuarları Genel Müdürü Cihat Dündar, önümüzdeki 5 yılda 1 milyar dolar ihracat hedeflediklerini söyledi. 2007 yılında ihracat hamlesi başlattıklarının altını çizen Dündar, "Bu hamlenin meyvelerini 2008'de toplayacağız. 2008'de 50 milyon dolar ihracat hedefliyoruz" dedi.
Tanıtım kampanyasıBioder ve Bioxcin ürünlerini dünya çapında pazarladıklarının altını çizen Dündar, "Hollanda'da ciddi tanıtım atağımız var. Avrupa ülkelerinin yanı sıra Arjantin ve Brezilya ile de ilgileniyoruz" şeklinde konuştu. 30 bin metrekarelik yeni bir arsa aldıklarını söyleyen Dündar, önümüzdeki yıllarda 220 kişilik kadrolarına 1000 eleman daha ilave edeceklerini söyledi.
Hammadde yerliÜrünlerde kullandıkları hammaddeleri tümüyle Türkiye'den temin ettiklerinin altını çizen Cihat Dündar, bu konuda "Ege, Doğu Anadolu, Karadeniz bölgleri bitki türleri açısından çok zengin. Türkiye, bitki zenginliği açısından Avrupa'dan çok ileride" dedi. Yabancı sermayenin aracılar vasıtasıyla kendilerine 'ortaklık ya da satın alma' teklifi ilettiğinin altını çizen Dündar, "Bu tür tekliflere kapalıyız. Biz Türk şirketi olarak kalacağız" ifadesini kullandı. Cihat Dündar, iki hedefleri olduklarının altını izerek, ilkinin yabancıların Türkiye'deki pazar payını azaltmak, diğerinin ise 'dünya markası' olmak olarak sırladı. Dündar, "Hedef büyük olunca, engeller de büyük olur" diyerek, küresel rekabetten çekinmediği mesajını verdi. Piyasa yabancıların elindeB'IOTA Laboratuarları Eczane Kanalı Pazarlama Müdürü Sevgi Gül Çiftçi, Türkiye'de 2 milyar dolarlık kozmetik ürün pazarı olduğuna işaret ederek, pazarın yüzde 70'inin yabancı şirketlerin elinde olduğunu söyledi. B'IOTA ise 2004'te 8 milyon YTL olan cirosunu 2007'de 52 milyon YTL'ye çıkardı. Şirketin 2008 ciro hedefi ise 110 milyon dolar. B'IOTA'nın piyasaya sunduğu yeni ürün serisi Deracine, selülit sorununa selülit kremi ve serumuyla, erken ve geç kırışıklıklar için serum ve kremleriyle, günlük cilt bakımı ve temizliği için ise temizleme jeli, temizleme sütü ve toniğinden oluşan ürün yelpazesiyle çözüm sunuyor.Tamamen doğal içerikten oluşan Deracine ürünlerinin Ar-Ge süreci sonrasında 12 hafta süren klinik testleri, Almanya'nın botanik dermatoloji konusunda köklü enstitüsü Dermatest tarafından gerçekleştirildi.
x
Recep BAHARTürkiye'nin önde gelen dermokozmetik şirketi B'IOTA Laboratuarları, Bioder, saç çıkarıcı ürün Bioxin'in ardından Deracine cilt bakım ürünlerini Türk tüketicilerin beğenisine sundu. B'IOTA Laboratuarları Genel Müdürü Cihat Dündar, önümüzdeki 5 yılda 1 milyar dolar ihracat hedeflediklerini söyledi. 2007 yılında ihracat hamlesi başlattıklarının altını çizen Dündar, "Bu hamlenin meyvelerini 2008'de toplayacağız. 2008'de 50 milyon dolar ihracat hedefliyoruz" dedi.
Tanıtım kampanyasıBioder ve Bioxcin ürünlerini dünya çapında pazarladıklarının altını çizen Dündar, "Hollanda'da ciddi tanıtım atağımız var. Avrupa ülkelerinin yanı sıra Arjantin ve Brezilya ile de ilgileniyoruz" şeklinde konuştu. 30 bin metrekarelik yeni bir arsa aldıklarını söyleyen Dündar, önümüzdeki yıllarda 220 kişilik kadrolarına 1000 eleman daha ilave edeceklerini söyledi.
Hammadde yerliÜrünlerde kullandıkları hammaddeleri tümüyle Türkiye'den temin ettiklerinin altını çizen Cihat Dündar, bu konuda "Ege, Doğu Anadolu, Karadeniz bölgleri bitki türleri açısından çok zengin. Türkiye, bitki zenginliği açısından Avrupa'dan çok ileride" dedi. Yabancı sermayenin aracılar vasıtasıyla kendilerine 'ortaklık ya da satın alma' teklifi ilettiğinin altını çizen Dündar, "Bu tür tekliflere kapalıyız. Biz Türk şirketi olarak kalacağız" ifadesini kullandı. Cihat Dündar, iki hedefleri olduklarının altını izerek, ilkinin yabancıların Türkiye'deki pazar payını azaltmak, diğerinin ise 'dünya markası' olmak olarak sırladı. Dündar, "Hedef büyük olunca, engeller de büyük olur" diyerek, küresel rekabetten çekinmediği mesajını verdi. Piyasa yabancıların elindeB'IOTA Laboratuarları Eczane Kanalı Pazarlama Müdürü Sevgi Gül Çiftçi, Türkiye'de 2 milyar dolarlık kozmetik ürün pazarı olduğuna işaret ederek, pazarın yüzde 70'inin yabancı şirketlerin elinde olduğunu söyledi. B'IOTA ise 2004'te 8 milyon YTL olan cirosunu 2007'de 52 milyon YTL'ye çıkardı. Şirketin 2008 ciro hedefi ise 110 milyon dolar. B'IOTA'nın piyasaya sunduğu yeni ürün serisi Deracine, selülit sorununa selülit kremi ve serumuyla, erken ve geç kırışıklıklar için serum ve kremleriyle, günlük cilt bakımı ve temizliği için ise temizleme jeli, temizleme sütü ve toniğinden oluşan ürün yelpazesiyle çözüm sunuyor.Tamamen doğal içerikten oluşan Deracine ürünlerinin Ar-Ge süreci sonrasında 12 hafta süren klinik testleri, Almanya'nın botanik dermatoloji konusunda köklü enstitüsü Dermatest tarafından gerçekleştirildi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.