BTP lideri Hüseyin Baş seçmene son mesajlarını canlı yayında verdi
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Genel Başkanı Hüseyin Baş yarın yapılacak yerel seçimler öncesi seçmene son kez seslendi. Seçim çalışmalarını sürdürdüğü memleketi Trabzon'da Kadırga TV'ye konuk olan BTP lideri seçmene "Elinizdeki mührü iyi değerlendirin, size hakkınızı vermeyenlere ceza verin" mesajı gönderdi
Haber Merkezi





BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş'ın açıklamaları şöyle:
"Pazar günü bir günlüğüne patron olacağız"
"Pazar günü sandığa gideceğiz ve bir günlüğüne patron olacağız. O gün söz bende, mühür elimde, kime oy veriyorsam bir günlüğüne patron benim. Eğer yıllardır oy verdiğiniz insanlara oy verirseniz ertesi günden itibaren onların işçisi olmaya başlayacaksınız. Ama fikirlerinizi değiştirirseniz patron olmaya devam edeceksiniz. Çünkü aşağıda size hizmet etmek isteyen bir sürü insan var ama siz gidip sürekli sizi kendine hizmet ettiren, sizinrantınızdan menfaatlenen insanları seçtiğiniz takdirde, ömür boyu işçi olmuş olacaksınız. Aslında Türkiye'de kurgulanmaya çalışılan sistemin bir tarafı da bu. İnsanlarımız sürekli sandığa götürülüyor, evet seçim hakkı benim… Seçim hakkı benim de öyle bir manipülasyona muhatap oluyorum, öyle bir algı psikolojisi var, öyle bir baskı var ki gözün başka bir yeri göremiyor.















































































