İran ile ABD arasında bir mutabakata varıldığı ve dijital imzalar atıldığı haberi üzerine Sayın Cumhurbaşkanımızdan birçok ülke liderine kadar herkes barış vurguları üzerinden tebrik ve iyi niyet mesajları paylaşıyor.
Arkadaşlar! Bu savaş bitmez. Çünkü bu savaş ABD (İsrail)-İran Savaşı değildir. Bu savaş, Haçlı-Siyonist zihniyetin ile İslam'ın savaşıdır.
Fas'tan İran'a kadar bütün İslam kalelerini ele geçiren Haçlı-Siyonist zihniyet, İran kalesini ele geçiremedi.
Yaklaşık 3 buçuk aydır bütün güçleri ile geldiler ama İran kalesine giremediler. Hırçınlaştılar, vahşileştiler. Başta kendi müttefikler olmak üzere bütün dünyayı tehdit ettiler.
Ama tehditleri karşılık bulmadı. Çünkü ABD'nin karşısında sadece İran yoktu, insanlık vardı, bizzat Amerikan halkı vardı.
Tüm dünya, Trump'ın en az Netenyahu kadar alçak, katil, kana susamış ve de küresel bir cinsi sapık olduğunu gördü.
Haliyle İran'a açık destek veren Çin ve Rusya'yı farklı yöntemlerle saf dışı bırakıp, İran'ı yalnızlaştırmak, Barzanilerin el koyduğu silahlarını bir şekilde İran'a geçirip, yeniden iç savaşı canlandırmak, ortaya çıkabilecek tabloya 'İran, kendi halkını katlediyor' mantığını işleyip, dünyayı sessizleştirip yeniden saldıracaklar.
Ha! Böyle bir senaryoda son kaybeden yine ABD-İsrail ve AB olacaktır.
Savaşa ara verildiğinin ispatı
Dünya medyasında İran ile ABD arasında anlaşıldığı iddia edilen 14 maddelik mutabakat metni yer aldı. İşte o metin:
1- Lübnan dahil tüm cephelerde kalıcı ateşkes, ABD'nin İran'a müdahale etmeme taahhüdü ve bölgeden çekilmesi.
2- ABD'nin, İran'ın iç işlerine karışmama ve İran İslam Cumhuriyeti'nin egemenliğine saygı gösterme taahhüdü.
3- Deniz ablukasının 30 gün içinde tamamen kaldırılması.
4- ABD'nin, İran çevresindeki askeri güçlerini geri çekme taahhüdü.
5- İran'ın düzenlemeleriyle Hürmüz Boğazı'nın 30 gün içinde yeniden açılması.
6- Petrol, petrokimya ürünleri ve türevlerinin satışına yönelik yaptırımların askıya alınması ve İran'ın mali kaynaklarına tam erişim sağlaması.
7- ABD ve müttefikleri tarafından en az 300 milyar dolarlık yeniden yapılanma planlarının sunulması.
8- Nükleer konulara dayalı nihai anlaşmaya varılması ve ABD'nin birincil, ikincil yaptırımlarıyla BM Güvenlik Konseyi ve UAEA kaynaklı kısıtlamaların kaldırılması amacıyla 60 günlük müzakereler yürütülmesi.
9- İran'ın NPT kapsamında nükleer silah üretmeme taahhüdünü yinelemesi.
10- Müzakere süreci boyunca ABD'nin bölgedeki güçlerini artırmaması ve yeni yaptırımlar uygulamaması.
11- Müzakerelerin son 60 günlük döneminde dondurulmuş İran fonlarından 24 milyar doların serbest bırakılması ve bu miktarın yarısının müzakereler başlamadan önce İran'a verilmesi.
12- Anlaşmanın uygulanması için bir izleme mekanizması kurulması.
13- Nihai anlaşmanın BM Güvenlik Konseyi kararıyla onaylanması.
14- Nihai müzakerelerin yalnızca zenginleştirilmiş uranyumun akıbeti, zenginleştirme faaliyetleri, yaptırımların kaldırılması ve İran'ın ekonomik yeniden yapılanması konularını kapsaması; İran'ın füze programı ile bölgedeki müttefik gruplara desteğinin müzakere gündeminden çıkarılması.
ABD bu anlaşmayı kabul ettiğinde;
1- Büyük Ortadoğu Projesi biter.
2- Arz-ı Mevut hayali biter.
3- Tanrı Krallığı hedefi biter.
4- Dört ayaklı (Türkiye-İran-Irak-Suriye) Büyük Kürdistan hayali biter.
5- AB'nin, Kafkaslara genişleme planı ve Büyük Ermenistan hayali biter.
6- Ağır hasar alan Petro-dolar sistemi daha büyük hasar alır.
Sadece bu başlıklar İsrail'in biteceğinin, ABD'nin okyanus ötesine çekileceğinin ifadesidir.
Haliyle İsrail barış ile değil savaş ile bitmek isteyecektir.
Ne demişti Peygamber Efendimiz (s.a.a.v)? 'Yahudilerle, Müslümanlar savaşmadıkça kıyamet kopmaz'.
Arkadaşlar! Bu savaş bitmez. Çünkü bu savaş ABD (İsrail)-İran Savaşı değildir. Bu savaş, Haçlı-Siyonist zihniyetin ile İslam'ın savaşıdır.
Fas'tan İran'a kadar bütün İslam kalelerini ele geçiren Haçlı-Siyonist zihniyet, İran kalesini ele geçiremedi.
Yaklaşık 3 buçuk aydır bütün güçleri ile geldiler ama İran kalesine giremediler. Hırçınlaştılar, vahşileştiler. Başta kendi müttefikler olmak üzere bütün dünyayı tehdit ettiler.
Ama tehditleri karşılık bulmadı. Çünkü ABD'nin karşısında sadece İran yoktu, insanlık vardı, bizzat Amerikan halkı vardı.
Tüm dünya, Trump'ın en az Netenyahu kadar alçak, katil, kana susamış ve de küresel bir cinsi sapık olduğunu gördü.
Haliyle İran'a açık destek veren Çin ve Rusya'yı farklı yöntemlerle saf dışı bırakıp, İran'ı yalnızlaştırmak, Barzanilerin el koyduğu silahlarını bir şekilde İran'a geçirip, yeniden iç savaşı canlandırmak, ortaya çıkabilecek tabloya 'İran, kendi halkını katlediyor' mantığını işleyip, dünyayı sessizleştirip yeniden saldıracaklar.
Ha! Böyle bir senaryoda son kaybeden yine ABD-İsrail ve AB olacaktır.
Savaşa ara verildiğinin ispatı
Dünya medyasında İran ile ABD arasında anlaşıldığı iddia edilen 14 maddelik mutabakat metni yer aldı. İşte o metin:
1- Lübnan dahil tüm cephelerde kalıcı ateşkes, ABD'nin İran'a müdahale etmeme taahhüdü ve bölgeden çekilmesi.
2- ABD'nin, İran'ın iç işlerine karışmama ve İran İslam Cumhuriyeti'nin egemenliğine saygı gösterme taahhüdü.
3- Deniz ablukasının 30 gün içinde tamamen kaldırılması.
4- ABD'nin, İran çevresindeki askeri güçlerini geri çekme taahhüdü.
5- İran'ın düzenlemeleriyle Hürmüz Boğazı'nın 30 gün içinde yeniden açılması.
6- Petrol, petrokimya ürünleri ve türevlerinin satışına yönelik yaptırımların askıya alınması ve İran'ın mali kaynaklarına tam erişim sağlaması.
7- ABD ve müttefikleri tarafından en az 300 milyar dolarlık yeniden yapılanma planlarının sunulması.
8- Nükleer konulara dayalı nihai anlaşmaya varılması ve ABD'nin birincil, ikincil yaptırımlarıyla BM Güvenlik Konseyi ve UAEA kaynaklı kısıtlamaların kaldırılması amacıyla 60 günlük müzakereler yürütülmesi.
9- İran'ın NPT kapsamında nükleer silah üretmeme taahhüdünü yinelemesi.
10- Müzakere süreci boyunca ABD'nin bölgedeki güçlerini artırmaması ve yeni yaptırımlar uygulamaması.
11- Müzakerelerin son 60 günlük döneminde dondurulmuş İran fonlarından 24 milyar doların serbest bırakılması ve bu miktarın yarısının müzakereler başlamadan önce İran'a verilmesi.
12- Anlaşmanın uygulanması için bir izleme mekanizması kurulması.
13- Nihai anlaşmanın BM Güvenlik Konseyi kararıyla onaylanması.
14- Nihai müzakerelerin yalnızca zenginleştirilmiş uranyumun akıbeti, zenginleştirme faaliyetleri, yaptırımların kaldırılması ve İran'ın ekonomik yeniden yapılanması konularını kapsaması; İran'ın füze programı ile bölgedeki müttefik gruplara desteğinin müzakere gündeminden çıkarılması.
ABD bu anlaşmayı kabul ettiğinde;
1- Büyük Ortadoğu Projesi biter.
2- Arz-ı Mevut hayali biter.
3- Tanrı Krallığı hedefi biter.
4- Dört ayaklı (Türkiye-İran-Irak-Suriye) Büyük Kürdistan hayali biter.
5- AB'nin, Kafkaslara genişleme planı ve Büyük Ermenistan hayali biter.
6- Ağır hasar alan Petro-dolar sistemi daha büyük hasar alır.
Sadece bu başlıklar İsrail'in biteceğinin, ABD'nin okyanus ötesine çekileceğinin ifadesidir.
Haliyle İsrail barış ile değil savaş ile bitmek isteyecektir.
Ne demişti Peygamber Efendimiz (s.a.a.v)? 'Yahudilerle, Müslümanlar savaşmadıkça kıyamet kopmaz'.
Akın Aydın / diğer yazıları
- G7 zirvesi ve Mandacılar / 22.06.2026
- Maarif modeli ve yeni anayasa / 21.06.2026
- BOP genişliyor mu? / 19.06.2026
- Kudüs, Şam ve Bursa / 18.06.2026
- Bu savaş bitmez, ta ki! / 17.06.2026
- Fakir değiliz, fakir bırakıldık / 15.06.2026
- ‘Alo adalet’ ve Arz-ı Mevut / 14.06.2026
- Dünya kupasında insanlık aşağılanıyor / 12.06.2026
- Devlet Bahçeli ile Bay Kemal’in üst aklı aynı / 11.06.2026
- Hükümet, kendini de inkar ediyor / 10.06.2026
- Maarif modeli ve yeni anayasa / 21.06.2026
- BOP genişliyor mu? / 19.06.2026
- Kudüs, Şam ve Bursa / 18.06.2026
- Bu savaş bitmez, ta ki! / 17.06.2026
- Fakir değiliz, fakir bırakıldık / 15.06.2026
- ‘Alo adalet’ ve Arz-ı Mevut / 14.06.2026
- Dünya kupasında insanlık aşağılanıyor / 12.06.2026
- Devlet Bahçeli ile Bay Kemal’in üst aklı aynı / 11.06.2026
- Hükümet, kendini de inkar ediyor / 10.06.2026

























































