Cakartalılar fare avında
Endonezya'nın başkenti Cakarta'da valilik, şehri farelerden temizlemek için bir proje başlattı. Cakartalılar yakaladıkları fare başına 1,5 dolar kazanacak
19.10.2016 00:00:00
Endonezya'nın başkenti Cakarta'da yaşayanlar, yakaladıkları fare başına 1,5 dolar kazanacak.
Cakarta Valiliği başkenti farelerden temizlemek için yeni bir proje başlattı.
Cakarta Valisi Basuki Tjahaja Purnama, projenin, başkenti hastalıklara ve kötü görüntülere neden olan farelerden temizlemeyi amaçladığını belirtti.
Purnama, "Cakarta'da hastalıkların büyük bir kısmı, farelerden bulaşan virüslerden kaynaklanıyor. Projemizi Sağlık Bakanlığının da destekleyeceğini düşünüyorum" dedi.
Yaklaşık 10 milyon nüfusuyla Endonezya'nın en kalabalık kenti olan Cakarta'da artan fare popülasyonu büyük sorun oluşturuyor ve spiroket, salmonella ve hantavirüs kaynaklı enfeksiyonlara neden oluyor.
Cakarta Valiliği başkenti farelerden temizlemek için yeni bir proje başlattı.
Cakarta Valisi Basuki Tjahaja Purnama, projenin, başkenti hastalıklara ve kötü görüntülere neden olan farelerden temizlemeyi amaçladığını belirtti.
Purnama, "Cakarta'da hastalıkların büyük bir kısmı, farelerden bulaşan virüslerden kaynaklanıyor. Projemizi Sağlık Bakanlığının da destekleyeceğini düşünüyorum" dedi.
Yaklaşık 10 milyon nüfusuyla Endonezya'nın en kalabalık kenti olan Cakarta'da artan fare popülasyonu büyük sorun oluşturuyor ve spiroket, salmonella ve hantavirüs kaynaklı enfeksiyonlara neden oluyor.

















































































