Çiçekçiler 14 Şubat'ta geç saate kadar çalışacak
23 No'lu Aktarlar ve Çiçekçiler Meslek Komitesi Üyesi Halil İbrahim Yılmaz, 'Anneler Günü'nde olduğu gibi 14 Şubat'ta da geç saate kadar çalışma, servis yapma ve Pazar günü açık kalma imkanını elde etmiş olduk. Sektörümüz bu destek sayesinde büyük bir mutlulukla yarını bekliyor' dedi





Anneler Günü'nde olduğu gibi 14 Şubat'ta da geç saate kadar çalışma, paket şekilde servis yapma ve Pazar günü açık kalma imkanını elde ettiklerini anımsatan Aktarlar ve Çiçekçiler Meslek Komitesi Üyesi Yılmaz, 'Anneler Günü'nde olduğu gibi 14 Şubat'ta da geç saate kadar çalışma, servis yapma ve Pazar günü açık kalma imkanını elde etmiş olduk. Sektörümüz bu destek sayesinde büyük bir mutlulukla yarını bekliyor. Bu çok önemli bir sektör. Neden bu kadar önemsiyoruz bu sektörü' Dünya'da 24 milyar dolar pazarı olan bir sektör. 12 milyar dolarını sadece Hollanda karşılıyor. Türkiye bu pazarda sadece yüzde 0,5 bir etkiye sahip. Ama üretim olarak, üretim çeşitliliği olarak, Anadolu'daki farklılıkları ele aldığımız zaman dünyada bu konuda söz sahibi olabilecek bir ülkeyiz. Birkaç milyar dolar bu pazardan neden katkı almayalım' Neden bu Pazar içerisinde binlerce, milyonlarca, insanın istihdam edileceği bir iş alanı, üretim merkezi olmayalım' Bu sektöre sahip çıkalım ve istihdamın en önemli sektörlerinden biri olan Peyzaj, Çiçekçilik ve üretim sektörünü ayağa kaldıralım istiyoruz' diye konuştu.
'Yarın herkes bir sevdiğine bir hediye alsın ve yarın herkes mutlu olsun istiyoruz.'
Yarın ATO ve Kent Konseyi olarak Ankara'daki bütün üreticilerin çiçekçilerin telefon numaralarını servis yaptıkları sırada gittiği yerlere bırakmaları yönünde öneride bulunan Yılmaz,' Ankara Ticaret Odası, Esnaf Odamıza bağlı Çiçekçiler Odası ve Ankara'daki bütün üreticiler, yeme içme sektöründe olan arkadaşlarımız gibi paket hizmetiyle uzaktan satın almayla bir farkındalık oluşturalım ve adreslerini ve telefonlarını bırakarak, kentteki 6 milyon kişinin buralardan satın alma yapmasını sağlayalım ve herkes Anneler Günü'nde olduğu gibi 14 Şubat'ta da mutlu olsun. Ankara Kent Konseyi olarak ATO'nun bu çağrısına cevap verdik. ATO'nun temsilcisi olarak burada olduğumuz için, Kent Konseyi de bütün bileşenleri ile küçük bir hediyeyle mutluluğa ve dayanışmaya paydaş olma sürecine dahil oldu. Yarın herkes bir sevdiğine bir hediye alsın ve yarın herkes mutlu olsun istiyoruz' ifadelerine yer verdi.İHA













































































